بی بی سی به جای یک کلاغ چهل کلاغ چوپان دروغگو شد

بی بی سی فارسی دیروز با انتشار خبری، به جای یک کلاغ چهل کلاغ، چوپان دروغگو شد ... !!!!
بی‌بی‌سی فارسی درحالی دیروز خبری تحت عنوان «درگیری خونین بر سر آب در ایران؛ ۲ نفر در نزدیکی شهرکرد کشته شدند» منتشر کرد که این خبر مربوط به دوشنبه هفته گذشته مورخ 18 مرداد است.

  


طبق این گزارش؛ بی‌بی‌سی فارسی به نقطه ای رسیده است که سعی در زنده کردن خبرهای مرده یا به اصطلاح «لگد به تابوت مرده زدن» و «گریه بر سر قبر بدون مرده» دارد.

بی بی سی در این خبر آورده است؛ درگیری پس از آن آغاز شد که تعدادی از گوسفندان یک چوپان برای خوردن آب وارد زمین‌ روستای مجاور شدند که به علت خشکسالی، این موضوع خشم ساکنان روستا را برانگیخت و با حمله به چوپان درگیری خونینی آغاز شد که ۲ کشته برجا گذاشت.

پس از درگیری در بلداجی (استان چهارمحال بختیاری) و آباده (استان فارس) این سومین درگیری در ایران بر سر آب در کمتر از یک ماه گذشته است.

لازم به ذکر است؛ این حادثه منجر به مرگ 2 چوپان از اهالی روستاهای ارجنک و کتک در استان چهارمحال و بختیاری شد که منشأ آن اختلافات بر سر حدود و مالکیت اراضی 2 روستا بوده و ارتباطی با اعتراض ماه گذشته مردم بلداجی به انتقال آب چغاخور ندارد.

شایان ذکر است خوشبختانه اوضاع شهر بلداجی بویژه در روزهای اخیر کاملاً آرام و عادی است و هیچ گونه بحث و اعتراضی پیرامون موضوع انتقال آب وجود ندارد.

گفتنی است؛ صبح روز سه شنبه 29 تیرماه 95 جمعی از مردم شهر بلداجی استان چهارمحال و بختیاری با برپایی تجمعی، مخالفت و اعتراض خود نسبت به انتقال آب سد چغاخور به منطقه صنعتی سفیددشت بروجن را اعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.