مرد مرموز این روزهای پرسپولیس کیست؟

حضور فرد جنجانی در اردوی پرسپولیس دردسر‌هایی برای این تیم ایجاد کرده است.

مرد مرموز این روزهای پرسپولیس کیست؟اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در هتل پارس تبریز امروز با مسائل حاشیه‌ای روبه‌رو بود. شهروز پاشاکی که ادعا می‌کند رابطه دوستانه با بازیکن پرسپولیس دارد و در اردوها کنار آن‌ها حضور دارد،امروز با تذکر شدید از سوی مسئولان پرسپولیس مواجه شد.

ماجرا به همین جا ختم نشد و مسئولان پرسپولیس طی تماس با پلیس 110 خواستار برخورد قانونی با این فرد جنجالی شدند.

پاشاکی در حالی خود را پسرخاله علی کریمی معرفی کرده است که کریمی داشتن رابطه فامیلی با این فرد جنجالی را تکذیب کرده است و قصد دارد از این فرد شکایت کند.

پاشاکی به قول خودش آنقدر با بازیکن پرسپولیس صمیمی است که حتی در عقد قرارداد آن‌ها هم نقش ویژه‌ای دارد.

این فرد جنجالی در ماجرای حضور رامین رضائیان و مهدی طارمی در لیگ ترکیه هم نقش پررنگی داشت و عکس‌هایی از وی در کنار طارمی در داخل هواپیما مشاهده شده است.

پاشاکی اولین شخصی بود که خبر بازگشت طارمی از لیگ ترکیه را داد و پس از مدتی هم از فسخ قرارداد رضائیان با تیم ترکیه‌ای خبر داد.

پاشاکی چند وقت پیش هم از سوی برانکو از اردوی پرسپولیس قبل از بازی با صبای قم اخراج شد اما هنوز هم دست از کارهایش بر نداشته و در اردو‌های پرسپولیس حاضر می‌شود.

پاشاکی آنقدر با بازیکنان پرسپولیس صمیمی است که حتی یک بار کارت بازی هم دریافت کرد و در بازی‌های حساس مثل دربی کنار زمین حضور داشت.

به هر حال این فرد نزدیک به بازیکنان پرسپولیس یک بار دیگر با تذکر شدید مسئولان این تیم مواجه شد اما بعید نیست که این فرد برای سرخپوشان دردسر جدیدی ایجاد نکند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.