بائرمن:فشار زیادی را برای این قهرمانی متحمل شدیم/حدادی قلب بزرگی دارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت:برای قهرمانی در رقابت های فیباچلنج فشار زیادی را تحمل کردیم.
  درک بائرمن پس از قهرمانی در رقابت های فیباچلنج آسیا در کنفرانس خبری اظهار داشت:در ابتدا باید از حامد حدادی به خاطر رهبری و مدیریت خوبش تشکر کنم او جدا از اینکه یک بازیکن بزرگ است قلب بزرگی نیز دارد. او در اردوها شب‌های زیادی بازیکنان را به شام دعوت می‌کرد تا بتواند تیم را یکدست کند و نقش زیادی در این قهرمانی داشت.

 


بائرمن:فشار زیادی را برای این قهرمانی متحمل شدیم/حدادی قلب بزرگی دارد

وی افزود: بعد از چندین سال،این نخستین  تورنمنتی بود که ایران در رده بزرگسالان در خانه خودش توانست اینطور قاطعانه به مقام قهرمانی برسد. غیر از اردن و ژاپن سایر تیم‌ها را با 20 اختلاف شکست دادیم و بازیکنان در این دوره فشار زیادی را تحمل کردند و ما هم  از این قهرمانی بسیار خرسندیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بیان کرد: شما فقط بازیکنان را در زمین می‌بینید اما برای این قهرمانی مربیان، سرپرستان، پزشکان و تدارکات خیلی زحمت کشیدند و کارهای زیادی انجام دادند و در این قهرمانی نقش زیادی داشتند.

وی عنوان کرد: تماشاگران هم حمایت بسیار خوبی کردند از رسانه‌ها و خبرنگاران هم که در این 10 روز به سالن آمدند و از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنیم. فکر می‌کنم بسکتبال تابستان خیلی خوبی را با قهرمانی جوانان و بزرگسالان در آسیا پشت‌سر گذاشت و این خیلی خوشحال کننده است.

وی در مورد ادامه برنامه‌های تیم ملی گفت: خیلی زود است از حالا بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم اما خوشبختانه هسته اصلی تیم ملی و بازیکنان موردنظر به دست آمده و جوانان خیلی خوبی را در آینده پرورش خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد وضعیت ارسلان کاظمی و مصدومیت دوباره او گفت:‌وضعیت او را از فیزیوتراپ‌ها پرسیدیم و گفتند مشکلی ندارد و می‌تواند بازی کند. در دیدار با اردن به دلیل بازی فیزیکی باید از ارسلان استفاده می‌کردیم و او را نیازداشتیم البته این کار کاملاً با هماهنگی پزشکان بود در مجموع تجربه به من نشان داده در هیچ مسابقه‌ای روی کاغذ از پیش برنده نیستیم.

بائرمن در پایان در مورد اینکه چه احساسی از این قهرمانی دارد، گفت: احساس خیلی خوبی دارم زیرا که فشار زیادی را تحمل کردیم اینکه خوب بازی کردیم و قهرمان شدیم خیلی مهم است آخرین قهرمانی من که بازیکنان ما را روی دست‌های خود به بالا انداختند سال 1990 در آلمان بود که البته بعد از آن دچار کمردرد شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.