چرا پوگبا به منچستریونایتد پیوست؟

مدیر برنامه‌های هافبک فرانسوی تیم منچستر یونایتد دلایل بازگشت این بازیکن به اولدترافورد را تشریح کرد.
مینو رایولا  مدیر برنامه های پل پوگبا که تابستان  امسال با انتقال 89 میلیون پوندی او از یوونتوس به منچستریونایتد موجب شد رکورد نقل و انتقالات شکسته شود، در گفت‌و‌گو با روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» درباره  دلایل بازگشت پوگبا به تیم سابقش توضیحاتی داد.
او گفت: منچستریونایتد دو سال بود که دنبال پوگبا بود. پس از اینکه دو سال پیش سرخیو رومرو را به اولدترافورد انتقال دادیم، با باشگاه منچستریونایتد در ارتباط بوده‌ایم. پوگبا پیشنهاداتی داشت و این را به اطلاع یوونتوس هم رساندیم، اما آنها به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بودند و حتی شماره «10» را به پل اختصاص دادند و در نهایت قبول کردیم او یک سال دیگر در تورین بماند. سپس کارم را بر روی جدایی پوگبا از یووه آغاز کردم. ما دو پیشنهاد از لیگ برتر و دو پیشنهاد غیرانگلیسی داشتیم.
وی افزود: پوگبا گفت که منچستریونایتد در قلبش است و اِد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد) هم سال گذشته به دنبال خرید پل بود، این در حالی است که مورینیو در سال آخر حضورش در چلسی هم او را می‌خواست. از این‌رو وقتی مورینیو به منچستریونایتد پیوست، با خود گفتیم که اکنون زمان مناسبی برای این انتقال است. برای پوگبا بازی در رئال‌مادرید می‌توانست آسان‌تر باشد، اما او به دنبال چالش بزرگتری بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.