ادامه تظاهرات بر ضد ترامپ برای ششمین روز متوالی در آمریکا/ دانش‌آموزان به خیابان‌ها آمدند+ تصاویر

دانش‌آموزان دبیرستانی در اعتراض به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا تظاهرات کردند.
به نقل از سی بی اس نیوز، معترضان به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب این کشور تظاهرات کردند.

 

این تظاهرات در ایالتهای کالیفرنیا، مریلند و اورگن برگزار شد. بیشتر تظاهرکنندگان از اظهارات تند رئیس جمهور منتخب آمریکا علیه گروه های اقلیت ابراز نگرانی کردند. این درحالیست که برخی از حامیان ترامپ – از جمله رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک -- خواهان توقف تظاهرات شدند.

پلیس شهر "سیاتل" در ایالت واشینگتن اعلام کرد در تظاهرات روز دوشنبه، 2 نفر را بخاطر حمله به افسران پلیس بازداشت کرده است.

پلیس همچنین اعلام کرد: این دو فرد بازداشت شده از جمله دانش آموزان مدارس دولتی سیاتل نبودند. تظاهرات همچنان مسالمت آمیز برگزار می شود.

سخنگوی مدارس دولتی سیاتل اعلام کرد: بیش از 5000 دانش آموز از مدارس راهنمایی و دبیرستان از کلاسهای خود بیرون آمده اند تا در تظاهرات شرکت کنند.

دانش آموزان شعار می دادند: ما رئیس جمهور منتخب را قبول نداریم.

همچنین صدها دانش آموز در شهر لس آنجلس در کالیفرنیا از مدارس خود خارج شدند و علیه پیروزی دونالد ترامپ تظاهرات کردند. پس از مدتی دانش آموزان چندین دبیرستان دیگر هم به آنها ملحق شدند. دانش آموزان فریاد می زدند: "بلند بگو، واضح بگو، مهاجران به اینجا خوش آمدند"

در شهر دنور در ایالت کلرادو نیز حدود 200 دانش آموز مدارس راهنمایی و دبیرستان کلاسهای خود را ترک کردند و برای شرکت در تظاهرات به خیابانها آمدند. 

در شهر پورلتند در ایالت اورگن که تاکنون شاهد بدترین نوع تظاهرات بوده است، صدها نفر از دانش آموزان دبیرستانی به خیابانها آمدند. در شهر سیلور اسپرینگ در ایالت مریلند هم صدها دانش آموز دبیرستانی کلاسهای خود را ترک کردند و با تظاهرات، مخالفت خود را با دونالد ترامپ اعلام کردند. صدها تظاهرکننده دیگر هم در استادیوم فوتبال یک دبیرستان دور هم جمع شدند.

تظاهرکنندگان در شهر منهتن نیویورک پلاکاردهایی به زبانهای انگلیسی و اسپانیایی در دست داشتند و علیه ترامپ شعارهایی سر می دادند.

دونالد ترامپ روز سه شنبه هفته گذشته توانست "هیلاری کلینتون،" رقیب دموکرات خود را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکست دهد و به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور انتخاب شود.

ادامه تظاهرات ضد ترامپ برای ششمین روز متوالی در آمریکا/ دانش آموزان به خیابانها آمدند
ادامه تظاهرات ضد ترامپ برای ششمین روز متوالی در آمریکا/ دانش آموزان به خیابانها آمدند
ادامه تظاهرات بر ضد ترامپ برای ششمین روز متوالی در آمریکا/ دانش‌آموزان به خیابان‌ها آمدند+ تصاویرادامه تظاهرات بر ضد ترامپ برای ششمین روز متوالی در آمریکا/ دانش‌آموزان به خیابان‌ها آمدند+ تصاویر
ادامه تظاهرات بر ضد ترامپ برای ششمین روز متوالی در آمریکا/ دانش‌آموزان به خیابان‌ها آمدند+ تصاویر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.