یک فوتی / خطری پل مند را تهدید نمی‌کند/ مردم به حاشیه رودخانه‌ها نروند

مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به میزان تلفات در استان بوشهر، گفت: پل مند با کاهش بارندگی با مشکلی مواجه نمی‌شود.

یک نفر فوتی داشته‌ایم/ خطری پل مند را تهدید نمی‌کند/ مردم به حاشیه رودخانه‌ها نروند قاسم قائدی مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر در مورد آخرین وضعیت سیل در استان بوشهر و خسارت‌ها گفت: در شهرهای مختلف استان بوشهر شاهد آبگرفتگی بوده‌ایم و این مساله آبگرفتگی در وسعت زیادی صورت گرفته و این اتفاق در شهرستان‌های جنوبی استان بیشتر به چشم آمده است. ولی همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه فعال هستند و هم  کار خدمات رسانی را به نحو احسن انجام می‌دهند و هم راه‌های مسدود شده را ترمیم می‌کنند تا خدمات را به راحتی به همه مردم برسد.

 

وی افزود: برخی از راه‌های ارتباطی هنوز هم مسدود هستند مثل محور فرودگاه سیراف، رودخانه پل مند. حتی راه بوشهر به گناوه، کمربندی برازجان و پل ورودی به سر راه کلمه هم مسدود شده‌اند. این‌ها همه مواردی است که رخ داده و همه دستگاه‌ها در حال کار خدمات‌رسانی هستند تا هر چه سریع‌تر مشکلات مردم را رفع کنند. ارزیابی میزان خسارات در شهرها و روستا‌ها و کارشناسی‌ها بعد از پایان سامانه بارشی انجام می‌شود. البته یک نفرهم فوتی داشتیم که در شاه‌پسر مرد زندگی می‌کرد. 

قائدی در مورد پل مند یادآور شد گفت: مساله پل مند به مناطق بالادست استان بستگی دارد. به دلیل اعلام هواشناسی مبنی بر این‌که از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود فکر نکنم دچار تهدید جدی شویم. ولی هم‌اکنون آب همچنان در زیر پل جریان دارد. 

وی در پاسخ به این‌که چه دستگاه‌هایی در این زمینه به مردم کمک می‌کنند، تاکید کرد: همه کارگرو‌ه‌های چهارده گانه در این زمینه فعالیت می‌کنند. یعنی هلال احمر بوشهر مدام انبار‌های خود را شارژ می‌کند. هر جا بالگرد نیاز بود از آن استفاه کردیم. حدود 400 نفر در هلال احمر در زمینه خدمات‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند. به هر حال تمام دستگاه‌های اجرایی استان درگیر این مسائل هستند حتی‌ بخش‌های خصوصی.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در پایان گفت: از همین جا از همه دستگاه‌های اجرایی تشکر می‌کنم که در این چند روز تمام از تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم استان استفاده کرده‌‌اند. همچنین از مردم بوشهر تشکر می‌کنم که همکاری لازم را با ما داشته‌اند. از همه مردم خواهشمندم از تردد‌های بی‌مورد جلوگیری کنند و به حاشیه رودخانه‌ها نروند. جای دارد از اصحاب رسانه تشکر کنم که در این چند روز اخبار ما پوشش دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.