آقای روحانی به کم لطفی‌هایی که به بوشهر می‌شود، پایان دهید

عضو کمیسیون انرژی گفت: به دلیل سوء مدیریت بخش قابل توجهی از آب‌ها ناشی از بارندگی‌های اخیر مهار نشده و به دریا رفت و بعد فریاد کم آبی سر می‌دهیم.

خدری
عبدالحمید خدری در نشست علنی روز (شنبه، 14 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند بابت نزولات آسمانی در تذکر شفاهی خود گفت: به هیأت دولت تذکر می‌دهم به دلیل اینکه با وجود گذشت چندین روز از وقوع سیل در استان بوشهر، خبرهای خوشایندی از مدیریت پسابحران به گوش نمی‌رسد.

 

نماینده مردم بوشهر ادامه داد: بر اثر وقوع سیل اخیر جاده‌ها، تأسیسات برق، آب و فاضلاب، مخابرات، بخش کشاورزی و پرورش آبزیان در استان بوشهر با مشکل روبرو شد که در خوشبینانه‌ترین حالت برآورد خسارت 300 میلیارد تومان است؛ اما هیأت دولت 5 میلیارد تومان اعتبار برای رسیدگی به این موضوع در نظرگرفته که جوابگوی کمتر از 2 درصد خسارات وارده است،بنابراین تقاضای رسیدگی داریم.

وی افزود: متأسفانه به دلیل سوء مدیریت بخش قابل توجهی از آب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر مهار نشده و به دریا رفت و بعد فریاد کم آبی سر می‌دهیم.

خدری افزود: آقای روحانی به کم لطفی‌هایی که به بوشهر می شود پایان دهید، همچنین به وزیرصنعت و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه تذکر می‌دهم که استان بوشهر را مورد کم لطفی و بی مهری قرار ندهند.

وی ادامه داد:آقای نعمت‌زاده در برنامه زنده موضوع" ته لنجی" را فاجعه خواندید، اما فاجعه  بوشهر است، حاکمیت باید برای جوانان بیکار اشتغالزایی کند تا مجبور نشوند به شغل کاذب روی بیاورند.

خدری تصریح کرد: "ته لنجی" فاجعه نیست، فاجعه بخشنامه صادره وزارت صنعت است که اجازه واردات خودرو خارجی را در اختیار چند نمایندگی خاص قرار می دهد و باعث به وجود آمدن رانت در جامعه می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اجناس خارجی با برچسب تولید ملی به بهانه حمایت از تولید ملی توسط افراد خاص به فروش می رسد و برخی‌ها سود کلانی را به دست می آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.