پرسپولیس کم کاری نمی کند/ کمیته اخلاق به دیدارهای 3 هفته پایانی ورود کند

آرمین رهبر گفت: هر شخص دیگری هم جای برانکو باشد دلش می خواهد لیگ را با پیروزی تمام کند، بنابراین بعید می دانم پرسپولیسدر مشهد کم کاری کند

آرمین رهبر  در مورد دیدار سیاه جامگان و پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر بیان کرد: پرسپولیس حتی اگر با تیم دومش هم مقابل ما بازی کند می تواند برای ما دردساز شود، چرا که این تیم سه هفته به پایان لیگ قهرمانیش را مسجل کرده و در لیگ قهرمانان هم صاحب جایگاهی ویژه است. البته ممکن است به دلیل در پیش بودن دو بازی حساس لیگ قهرمانان آسیا به برخی از بازیکنان کلیدی استراحت دهد.

 

وی افزود: کادر فنی سیاه جامگان احترام ویژه ای برای تیم پرسپولیس قائل است، با توجه به شرایط حساسی که در هفته های پایانی لیگ برتر بین تیم ما و صبای قم حاکم است چاره ای جزء برد در این دیدار نداریم، از طرفی میزبان هستیم و مطمئنا تماشاگران خونگرم مشهدی روز سختی را برای شاگردان برانکو در مشهد رقم می زنند.

رهبر در ادامه تصریح کرد: 3 بازی آینده مقابل تیم های پیکان، ماشین سازی و پرسپولیس فینال گونه است، شاید با امتیازی کمتر از فصل گذشته هم در لیگ برتر ماندگار شویم اما باید در تمامی این دیدارها امتیازات لازم را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل پیکان و ماشین سازی حضورمان را در فصل آینده لیگ برتر قطعی کنیم کار را به بازی هفته پایانی مقابل پرسپولیس نکشانیم.

مدیر تیم سیاه جامگان در مورد نظارت ویژه مسئولان کمیته اخلاق در 3 هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: جزء تیم هایی هستیم که موافق حضور همه جانبه مسئولان کمیته اخلاق و ستاد مبارزه با دوپینگ در 3 هفته پایانی لیگ برتر هستیم. درکل هر چه نظارت بیش تر باشد، فوتبال پاک تری را شاهد هستیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به قهرمانی پرسپولیس امکان دارد این تیم مقابل سیاه جامگان با تمام توان به میدان نرود و حق تیمی مانند صبا خورده شود،چه نظری دارید،خاطر نشان کرد: به نظر من این شائبه ای بیش نیست که پرسپولیس با ترکیبی جوان مقابل ما بازی کند،چرا که مهدی طارمی دوست دارد جدا از قهرمانی پرسپولیس فصل را با آقای گلی به پایان برساند. هر شخص دیگری هم جای برانکو باشد دلش می خواهد لیگ را با پیروزی تمام کند و بنابراین خیلی بعید می دانم پرسپولیس بدون نفرات اصلی اش مقابل ما بازی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.