پروین : اشتباه کردند که جام را به هانی ندادند/ اگر در مراسم بودم، مانع این اتفاق می شدم

پشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت : ندادن جام به هانی نوروزی اشتباه بود و من اگر خودم در مراسم می ماندم مانع این کار می شدم

پروین : اشتباه کردند که جام را به هانی ندادند / اگر در مراسم بودم مانع این اتفاق می شدمعلی پروین  درباره هانی نوروزی که برخی مانع حضورش در مراسم قهرمانی پرسپولیس شدند، گفت: چنین کاری اشتباه بود و نباید چنین اتفاقی رخ می داد و اگر 10 دقیقه زودتر ورزشگاه را ترک نکرده بودم، نمی گذاشتم چنین اتفاقی رخ دهد اما به هر حال این اتفاق رخ داد و من نمی دانم دلیل این ناهماهنگی چه بود.

 

وی افزود: خدا هادی نوروزی را رحمت کند، وی زحمت های زیادی برای پرسپولیس کشیده و اما به نظرم خیلی هم جالب نبود که جام قهرمانی را یک بچه بالای سر ببرد، بهتر بود کار رسمی انجام می شد و سپس جام را هانی بالای سر می برد.

پروین درباره قهرمانی پرسپولیس گفت : هفته چهارم گفتم پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد به نظرم حالا  پرسپولیس تیم خوبی است و همه پارامتر ها از جمله هواداران دل سوز برای قهرمانی را دارد .

امیدوارم این قهرمانی ادامه دار باشد و پرسپولیس در آینده هم نتایج خوبی کسب کند. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان و درباره حضورش در مراسم بزرگ داشت حسن میرزا آقا بیک عنوان کرد : من و میرزا آقا بیک اگرچه در رشته های مختلف فعالیت می کردیم اما نزدیک به چهل سال دوستی داریم و برای همین من در مراسم وی شرکت کردم . از این که میرزا آقابیک بازنشست شده خوشحالم و امیدوارم که موفق باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.