ارتباط نقل و انتقالات با لیست تیم ملی!

سرمربی تیم ملی فوتبال یاران اسامی نفرات منتخب برای حضور در اردوی تیم ملی را اعلام کرد.

ارتباط نقل و انتقالات با لیست تیم ملیدر میان اسامی دعوت‌شده به اردوی تیم ملی فوتبال نفراتی به چشم می‌خورند که در این فصل حتی در تیم‌های باشگاهی خود هم بیش از 180 دقیقه حضور نداشتند.

 

کنعانی زادگانمدافع استقلال تهران ازجمله نفراتی است که 180 دقیقه حضور در لیگ برتر شانزدهم را تجربه کرد آن‌هم با 2 اشتباه بزرگ و فاحش که باعث شد مدت‌ها نیمکت نشین باشد و البته مصدومیت هم مزید بر علت شد تا این مدافع به‌کلی فراموش شود.

ارتباط منصوریان و کی روش بسیار خوب است اما این موضوع چه ارتباطی می‌تواند به دعوت از کنعانیان در تیم ملی داشته باشد؟

خدای ناکرده زبانمان لال کی روش که اهل نقل و انتقالات نیست کی روش که با دلال‌ها جور نیست کی روش که یک مربی حرفه‌ای است، لیگ هم که برگزار شد و از درون لیگ بسیاری از بازیکنان باانگیزه حضور در تیم ملی فوتبال در زمین عرق ریختند و ....

دعوت از این بازیکنان فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد آن‌هم نقل و انتقالات است.

کی روش اهل زد و بند نیست ،اما هستند اطراف سرمربی کسانی که بدشان نمی‌آید با دعوت یک بازیکن در اردوی تیم ملی نامش را بر سر زبان بی اندازند بالاخره لیست تیم ملی اولین وبرترین تیم آسیاست و وقتی نامتان در فهرست گنجانده شد یعنی برای خودتان بروبیایی دارید.

فصل قبل هم این بازیکن به استقلال آمد و سروصدای زیادی کرد اولی اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد بودند با وی قرارداد دارند بعد از آن‌هم مبلغ قرارداد این بازیکن و کی دوتای دیگر حسابی جنجالی شد.

امروز پای تیم ملی وسط است و کی روش برای این موضوع باید جواب قانع‌کننده‌ای داشته باشد.
 ما که به تنها نتیجه ای که رسیدیم این بود: منصوریان مدافع استقلال را نمی خواهد،باشگاه استقلال هم از نقل وانتقال این بازیکن متضرر شده،باید یک مشتری خوب پیدا شود تا خسارت وارده به نوعی جبران شود پس لیست تیم ملی می تواند کنعانی زادگان را در بورس فروش قرار دهد...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.