فعالیتهاى موشکى ایران بخشى از سیاستهاى کاملا دفاعى ایران است/با قدرت تمام سیاستهاى دفاعى خود را تقویت میکنیم

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور در واکنش به اظهارات اخیر ضد ایرانى وزیر خارجه عربستان مبنى بر لزوم توقف ازمایش های موشکی کشورمان اظهار داشت: فعالیتهاى موشکى ایران بخشى از سیاستهاى کاملا دفاعى ایران است.

بهرام قاسمى سخنگوى وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر ضد ایرانى وزیر خارجه عربستان مبنى بر  لزوم توقف ازمایش های  موشکی  کشورمان اظهار داشت: فعالیتهاى موشکى ایران بخشى از سیاستهاى کاملا دفاعى ایران است.

 

وى افزود: ایران با توجه به تجارب تلخ گذشته خود در جنگ تحمیلى ۸ ساله ای که توسط صدام حسین و با تشویق و حمایت همه جانبه برخی از کشورهای منطقه اتفاق افتاد، آموخت که باید به منظور دفاع مشروع از خود در برابر هر تجاوز احتمالی  تنها به قدرت دفاعی  و بومی خود متکی باشد.

قاسمى ادامه داد: ایران مهم ترین کشوری است که طی دهه های گذشته در مسیر آرامش، امنیت و ثبات منطقه تلاش و با جدیت تمام در مبارزه با تروریسم  با تمام توان اقدام کرده است براین اساس بدون شک بحث موشکی ایران  در چارچوب سیاست های کاملا دفاعی و باز دارنده  و برای  حفظ ثبات و امنیت و صیانت از کشور طراحی شده است .

سخنگوى وزارت امور خارجه تصریح کرد:  ما هم چنان با قدرت تمام  به  تقویت سیاستهاى دفاعى خود ادامه خواهیم داد. جمهوری اسلامی  ایران هرگز  به هیچ کشورى اجازه نمیدهد در مورد سیاست های دفاعی آن اظهار نظر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.