افشای جزئیاتی هولناک از استفاده داعش از زندانیان برای تولید سلاح‌های شیمیایی+ تصاویر

به تازگی اسنادی در عراق بدست آمده که نشان می‌دهد داعش از اُسرای خود به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می‌کرده است.

به نقل از وبسایت سان، به تازگی اسنادی از یک دانشگاه در عراق بدست آمده است که نشان می دهد گروه تروریستی داعش از اسیران خود در زندانها به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می کرده تا سلاح‌های شیمیایی خود را روی آنها آزمایش کند.

 

این اسناد که در دانشگاه موصل پنهان شده بود، بوسیله نیروهای ویژه عراقی کشف شد. این اسناد نشان می دهد گروه تروریستی داعش در دست‌کم 2 آزمایش برای تولید تسلیحات شیمیایی، از اُسرای عراقی استفاده کرده که به مرگ آنها منجر شده است.

این اسناد نشان می دهد، تروریستهای داعش آفت کش ها و نیکوتین را روی زندانیان خود آزمایش می کردند. این سناریوی وحشتناک یادآور اقدامات یک پزشک در دوران آلمان نازی به نام "یوزف منگله" است که در طول جنگ جهانی دوم آزمایش های مشابهی را بر روی اسرای یک اردوگاه کار اجباری انجام می داد. 

یک کارشناس سلاح های شیمیایی در انگلیس این اقدامات گروه تروریستی داعش را بر روی انسانها نوعی هولوکاست توصیف کرد و آن را یادآور فعالیت های وحشتناک آلمان نازی خواند. این کارشناس گفت: "در دوران جنگ جهانی دوم، نازی ها هزاران آزمایش مرگبار با استفاده از گاز خردل روی زندانیان اردوگاه کار اجباری "زاخسنهاوزن" نزدیک برلین انجام می دادند."

در این اسناد همچنین آمده است: عناصر داعش پس از خوراندن ترکیب شیمیایی "سولفات تالیم" به یکی از اسرای مرد، باعث مرگ وی شدند. آنها با ریختن این ترکیب در غذا و آب این زندانی، او را مسموم کردند. پس از دو روز این زندانی تب کرد و شکم و مغزش متورم شد. او 10 روز بعد جان خود را از دست داد."

تروریستهای داعش همچنین به یک مرد دیگر هم مقدار زیادی نیکوتین تزریق کردند که وی در مدت 2 ساعت کشته شد.

گروه تروریستی داعش تاکنون جنایات بی رحمانه ای علیه بشریت انجام داده است. این تروریستها علاوه بر استفاده از انسانها به عنوان موش آزمایشگاهی برای فعالیت های پلید خود، بسیاری را به بهانه‌های واهی در ملاء عام گردن زده و اعدام کرده اند.

دانشگاه موصل
افشای جزئیاتی هولناک از استفاده داعش از زندانیان برای آزمایش سلاح های شیمیایی خود

یوزف منگله

افشای جزئیاتی هولناک از استفاده داعش از زندانیان برای آزمایش سلاح های شیمیایی خود

تعدادی از سلاح های شیمیایی داعش

افشای جزئیاتی هولناک از استفاده داعش از زندانیان برای آزمایش سلاح های شیمیایی خود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.