رژیم آل خلیفه به پایان راه رسیده است/پادشاهی بحرین برای دستگیری آیت الله عیسی قاسم از امریکا چراغ سبز گرفته است

نماینده آیت الله عیسی قاسم با اشاره به جنایت های رژیم آل خلیفه در بحرین گفت : امریکا برای دستگیری رهبر انقلاب بحرین به رژیم آل خلیفه چراغ سبز نشان داده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم در ایران درباره اقدام اخیر رژیم آل خلیفه در دستگیری رهبر انقلاب بحرین اظهار داشت :  این اقدام نشان مى دهد که نظام آل خلیفه از خستگى آیت الله قاسم مأیوس شده است و به پایان راه رسیده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قیام مردمی در پی این اقدام صورت می گیرد ادامه داد: برنامه براى قیام مردمى صورت گرفته است و علماى بحرین بیانیه دادند که همه ملت باید کفن بپوشند و به تمام خیابان ها بریزند.

نماینده ایت الله عیسی  قاسم درباره اینکه چرا آل خلیفه در این برهه به فکر دستگیری رهبر انقلاب بحرین افتادند عنوان داشت : در این برهه رژیم به فکر دستگیرى افتادند؛ چون چراغ سبز از آمریکا گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین دقاق در پایان درباره نقش امریکا و صهیونیست ها در  دستگیری آیت الله عیسی قاسم گفت : نقش آمریکا و اسرائیل در دستگیرى شیخ عیسى قاسم روشن است؛ چون این اقدام ناجوانمردانه با همکاری استکبار صورت گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  بعد از حمایت ترامپ از پادشاه بحرین در ریاض و ملاقات با اسرائیلى ها؛ رژیم  بحرین دست به این اقدام زده است.

گفتنی است اخیرا رژیم آل خلیفه در یک اقدام جنایتکارانه با حمله به محل حضور آیت الله عیسی قاسم وی را دستگیر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.