با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است

با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است
 هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی
 
 إِنَّ الجاهِلَ مَن عَصَى اللّه  وَإِن کانَ جَمیلَ المَنظَرِ عَظیمَ الخَطَرِ؛
 
  رسول خدا (ص) می فرمایند:
 
نادان کسى است که نافرمانى خدا کند، اگر چه زیبا چهره و داراى موقعیتى بزرگ باشد. 
 
اعلام الدین فی صفات المؤنین،ص169
 

نیروهای مسلح ما آماده درهم کوبیدن هر گونه تهدیدی هستند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح با آمادگی کامل هر تهدیدی را در هم می‌کوبند، گفت: عملیات بیت‌المقدس ماشین جنگی دشمن را منهدم کرد.

  ادامه مطلب ...

شورای نگهبان نتیجه شکایات انتخاباتی را هفته آینده اعلام می‌کند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: به دلیل کثرت گزارشات قرار شد در جلسه‌ هفته آینده کارشناسان نظر خود را نسبت به شکایات ابراز کنند.

///////////////عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان  با اشاره به برگزاری جلسه روز چهارشنبه  این شورا اظهار داشت: امروز در صحن شورای نگهبان موضوع گزارشات انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد و معاون امور اجرایی شورا گزارشی را ارائه دادند.

  ادامه مطلب ...

توصیه‌های دارویی مهم در ماه مبارک رمضان

یک کارشناس سازمان غذا و دارو توصیه کرد: مصرف دارو‌ها در زمان روزه داری برای افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری دارو مصرف می‌کنند، باید با مشورت پزشک باشد.

توصیه‌های دارویی مهم در ماه مبارک رمضان سیدعلی وکیلی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: بارداری، شیردهی و برخی از بیماری‌ها مانند قلبی و عروقی، دیابت، روده تحریک پذیر، یبوست، زخم‌های سیستم گوارشی (معده و اثنی عشر) از شرایط جسمی هستند که فرد ملزم است قبل از روزه داری با پزشک خود در خصوص مصرف دارو‌ها مشورت نماید.

  ادامه مطلب ...

انگیزه‌هایی برای حذف جهاد و شهادت از کتابهای درسی وجود دارد؛نباید غفلت کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان، رزمندگان و هنرمندان و دست اندرکاران برنامه‌های شب های خاطره دفاع مقدس، بیان خاطرات دوران ۸ سال جنگ تحمیلی و استفاده از شیوه های هنری، ادبی و نو را برای انتقال آنها به نسل جدید، کاری بسیار با ارزش و مهم برشمردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز (چهارشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان، رزمندگان و هنرمندان و دست اندرکاران برنامه‌های شب های خاطره دفاع مقدس، بیان خاطرات دوران ۸ سال جنگ تحمیلی و استفاده از شیوه های هنری، ادبی و نو را برای انتقال آنها به نسل جدید، کاری بسیار با ارزش و مهم برشمردند و تأکید کردند: یکی از درس های ماندگار دوران دفاع مقدس این بود که اگر توکل بر خدا بصورت عملی با پذیرش از اعماق جان باشد، قطعاً می توان بر همه موانع و چالش ها، مؤمنانه غلبه کرد.

  ادامه مطلب ...

اس ام اس ماه مبارک رمضان 96

در این خبر تلاش شده است به مناسبت ورود به ماه مهمانی خدا بسته " اس ام اس ماه رمضان 96 " جمع آوری و تنظم شود، شما می توانید با استفاده از " اس ام اس ماه مبارک رمضان 96 " به تمامی دوستان این ماه مبارک را تبریک بگویید.

  ادامه مطلب ...

بهترین و بدترین مواد غذایی هنگام سحر وافطار

خوردن این نوع غذاها درسحر توصیه نمی شود.

هنگام سحر از خوردن غذاهای خشک نظیر کوکو سبزی، کوکو سیب‌زمینی، کتلت و گوشت‌های سرخ شده مثل کباب، جوجه‌کباب و ماهی خودداری کنیداین غذاها به همراه غذاهایی که ادویه زیادی دارند، باعث عطش زیاد وترش کردن معده می‌شوند.

  ادامه مطلب ...

این افراد در ماه رمضان نباید روزه بگیرند

یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: روزه‌داری برای برخی افراد و بیماران مناسب نیست و این اشخاص در ماه رمضان نباید روزه بگیرند.

این افراد در ماه مبارک رمضان نباید روزه بگیرند

سید ضیاء الدین مظهری‌ متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به محدودیت روزه داری برای برخی افراد اظهار کرد: افرادی که دچار بیماری‌های خاصی هستند در ایام ماه مبارک رمضان به هیچ عنوان نباید بدون اجازه پزشک معالج خود اقدام به روزه گرفتن کنند زیرا در این صورت ضررهای‌ بسیاری به بدن آنها وارد می‌شود و بیماری‌ آنها تشدید پیدا می‌کند.

  ادامه مطلب ...

هشدار پلیس به هنجارشکنان در ماه رمضان

با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد خواهد شد.

  رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در نشست تعامل با نمایندگان اصناف، دستگاه های دولتی و قضایی گیلان گفت: حفظ شئونات ماه مبارک رمضان مستلزم تعامل مردم با مسئولان و تلاش همگانی برای حفظ ارزش هاست و در این راستا شرایط مسافران و افراد معذور از نگاه پلیس دور نیست.

  ادامه مطلب ...

توصیف شهید حراف درباره ارتباط با خدا

شهید حراف مؤمن خلبانی جان برکف بود که بی‌مهابا در دل نیروهای دشمن پرواز می‌کرد و به آنها ضربه می‌زد.

توصیف شهید حراف درباره ارتباط با خداعلیرضا حراف 1332 در شیرازدیده به جهان گشود و تحصیلات را دیپلم به پایان رساند. در سال 1352 جهت خلبانی بالگرد در هوانیروز استخدام شد. پس از گذراندن دوره‌های نظامی و زبان انگلیسی به دوره یادگیری پرواز بالگرد اعزام شد.

  ادامه مطلب ...

وزیر خزانه ‌داری آمریکا: واشنگتن تحریمها علیه ایران را تشدید می کند

وزیر خزانه ‌داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن تحریمها علیه ایران، کره شمالی و سوریه را تشدید خواهد کرد.

 به نقل از رویترز، «استیون منوچین» وزیر خزانه ‌داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن تحریمها علیه ایران، کره شمالی و سوریه را تشدید خواهد کرد.

  ادامه مطلب ...

بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در مورد ماه مبارک رمضان

ماه رمضان در هر سال، قطعه ای از بهشت است که خدا در جهنم سوزان دنیای مادی ما، آن را وارد می کند .

بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در مورد ماه مبارک رمضان / ماه رمضان در هر سال، قطعه ای از بهشت استماه مبارک رمضان از جمله ایامی است که با ورود به آن، حالتی روحانی و معنوی بر جامعه حکمفرما می شود. این معنویت به اندازه ای است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان «قطعه ای از بهشت» یاد می کند.

  ادامه مطلب ...

اظهارات دشمنان در رابطه با قدرت موشکی ایران از روی نادانی است/ سوم خرداد روز پیروزی ملت ایران در برابر یک توطئه بزرگ جهانی بود

رئیس جمهور با بیان اینکه اظهارات دشمنان در رابطه با قدرت موشکی ایران از روی نادانی است گفت: آنها فکر می‌کند قدرت ما تنها موشک است و این در حالی است که قدرت ما ایمان این ملت است.

سوم خرداد روز پیروزی ملت ایران در برابر یک توطئه بزرگ جهانی بود
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور در جلسه هیات دولت با گرامیداشت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، تصریح کرد: سوم خرداد روزی مهم برای تاریخ ایران و دفاع مقدس است و مردم ایران در این روز در برابر یک توطئه بزرگ جهانی پیروز شدند.

  ادامه مطلب ...

خاطرات فتح خرمشهر از زبان خلبان ارتش/ هر ساعت کار خلبان برایش خاطره است

هوانیروز ارتش اصلی‌ترین نقش را در عملیات آزادسازی خرمشهر داشت.

خاطرات فتح خرمشهر از زبان خلبان ارتش/ هر ساعت کار خلبان برایش خاطره استسرهنگ بازنشسته خلبان اردشیر کریم‌زاده رئیس معارف جنگ هوانیروز در خصوص فتح خرمشهر و تاثیر نیروی هوایی در عملیات‌ها گفت: در ادامه عملیات‌های ثامن الائمه، طریق القدس و فتح المبین فرماندهان ارتش به نام  سردار محسن رضایی، شهید سپهبد صیاد شیرازی به این نتیجه رسیدند مرحله چهارم و کامل عملیات کربلا را انجام دهند که این عملیات به نام بیت المقدس شد. ما می‌خواستیم از غرب اهواز و خرمشهر نیروهای عراقی را بیرون کنیم.  

  ادامه مطلب ...

عربستان وهابیت صادر می‌کند و ایران با داعش می‌جنگد/تعبیر ترامپ از «مبارزه با افراط‌گرایی» با واقعیت همخوانی ندارد

روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز با اشاره به انتخابات اخیر ایران و ترویج وهابیت از سوی رژیم سعودی، تعبیر ترامپ از جنگ میان «اهریمن و نیکی» را زیر سؤال برد.

عربستان وهابیت صادر می‌کند و ایران با داعش می‌جنگد/تعبیر ترامپ از «مبارزه با افراط‌گرایی» با واقعیت همخوانی ندارد فایننشال تایمز با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، تل‌آویو و ریاض -بزرگترین دشمنان تهران- را به عنوان دو مقصد نخستین سفر خارجی‌اش برگزید.

  ادامه مطلب ...

سلامت انتخابات را تایید می کنم/ انتظار نداشتیم دستگاه‌های مجری انتخابات قانون‌شکنی کنند

دبیر شورای نگهبان گفت: سلامت انتخابات را تایید می‌کنم که خیلی خوب بود اما تخلفات بسیاری هم شد که بخشی از آن متوجه مسئولان بود که تخلفات بسیاری کردند.

 جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر روز چهارشنبه در تهران برگزار شد.

  ادامه مطلب ...

ارتش تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع ‌مقدس بکار گرفته است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش گفت: ارتش برای  به ثمر رساندن رسالت خودش در جلوگیری از تخریب و فراموشی دفاع مقدس تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

  ادامه مطلب ...

عروس‌های انگلیسی داعشی به وطنشان باز می‌گردند+ تصاویر

به دنبال وقوع انفجار مرگبار در منچستر، گزارشی از فرار 10 عروس داعشی از سوریه و بازگشت آن‌ها به انگلیس منتشر شد.

 به نقل از دیلی میل، عروس های داعشی که پیشتر برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه، انگلیس را ترک کرده بودند، هم اکنون در حال بازگشت به کشور خود هستند. به تازگی گزارش شده است که بیش از 10 عروس داعشی به همراه فرزندانشان سوریه را ترک کرده‌اند و قصد دارند خود را به 350 تروریستی که در خاک انگلیس حضور دارند، برسانند.

  ادامه مطلب ...

مقایسه بودجه نظامی روسیه، چین و آمریکا از زبان وزیر دفاع روسیه

سرگئی شویگو روز چهارشنبه، هزینه‌های دفاعی مسکو، پکن و واشنگتن را با یکدیگر مقایسه کرد.

 به نقل از اسپوتنیک، روز چهارشنبه، سرگئی شویگو – وزیر دفاع روسیه – اعلام کرد کشورش 11 برابر کمتر از آمریکا و 3 برابر کمتر از چین برای ارتش خود هزینه می‌کند.

  ادامه مطلب ...

از خلبانان و کارکنان شرکت کننده در عملیات آزادسازی خرمشهر تجلیل شد

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، صبح روز چهارشنبه سوم خرداد در ستاد نیروی هوایی ارتش، از خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در عملیات بیت المقدس و خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.

  ادامه مطلب ...

تفاوت پوشش همسر ترامپ در دیدار با پاپ و ملک سلمان + تصاویر

ملانیا ترامپ که در عربستان از رعایت حجاب خودداری کرده بود، در دیدار با پاپ بالاخره روسری به سر کرد.

  ادامه مطلب ...