توجه به قرآن باعث افزایش روحیه عملیاتی کارکنان می شود

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در کلاس تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان ویژه فرماندهان و مسئولین این قرارگاه اظهار داشت: توجه به قرآن و تاثیرات معنوی این کتاب آسمانی باعث افزایش روحیه و توان عملیاتی کارکنان می شود.

  ادامه مطلب ...

اعلام صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری

 شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای رسمی صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری را تایید کرد.

  ادامه مطلب ...

اهمیت سرمه کشیدن و فوائد آن

امروزه مسأله پیشگیرى در محافل پزشکى بطور جدّى پیگیرى مى شود و این در حالى است که اگر نگاهى گذرا به احکام اسلام داشته باشیم، بوضوح در مى یابیم که اسلام از این پیش تأکید عجیبى بر پیشگیرى در مسائل علمی داشته است.

  ادامه مطلب ...

کمک ۳۱۳ میلیون تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند

هم‌زمان با برگزاری سی‌امین همایش گلریزان، ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر انقلاب اسلامی، «۳۱۳ میلیون تومان» به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

 

ادامه مطلب ...

سخنگوی کاخ سفید ایران را به حمایت از آشوب منطقه ای متهم کرد

سخنگوی کاخ سفید در اظهاراتی بی اساس، ایران را به حمایت از آشوب منطقه ای متهم کرد.

 به نقل ازسی ان ان؛شان اسپایسر در نشست خبری در جمع خبرنگاران در کاخ سفید مدعی شد ترامپ به صورت بسیار مستقیم از سران کشورهای مختلف خواست تا تروریست ها و افراطیون را از سرزمین هایشان ریشه کن و ایران را منزوی کنند چرا که ( به زعم وی ) تهران حامی بسیاری از این خشونت ها در منطقه است.

  ادامه مطلب ...

خداوند در ماه رمضان به فرشتگان چه ماموریتی می دهد؟

«هو شهر دعیتم فیه إلی ضیافه الله» این ماه ماهی است که شما به میهمانی خدا دعوت شده اید.

خداوند در ماه رمضان به فرشتگان چه ماموریتی می دهددرباره روزه ماه رمضان، که از آن در روایات به ماه میهمانی خداوند تعبیر شده است .

  ادامه مطلب ...

لخویای قطر صفر - پرسپولیس ایران 1 / برانکو آبروداری کرد، پرسپولیس صعود + حاشیه ها

تیم های لخویا و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه - 9 خرداد) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه با قضاوت "ما نینگ" چینی به مصاف لخویا قطر رفت.

  ادامه مطلب ...

نکوهش فرمانده شکست خورده توسط امام علی (ع)

امام علی (ع) به کمیل بن زیاد نخعى که فرماندار ایشان بر سرزمین هیت بود نامه نوشت و او را به سبب سهل انگاری در انجام کارها که موجب به غارت اموال مسلمانان شد ، سرزنش کرد

امام علی (ع) در نامه 61 کتاب شریف نهج البلاغه خطاب به کمیل بن زیاد می فرماید:کسى که کارى را که بر عهده او گذاشته اند تباه سازد و به کارى که انجام دادنش بر عهده دیگران است ، بپردازد ، ناتوان مردى است با اندیشه اى ناقص . تاخت و تاز کردنت بر قرقیسیا و رها کردن مرزهایى که تو را به حفظ آنها فرمان داده ایم ، به گونه اى که کس آنها را پاس ندارد و لشکر دشمن را از آن منع نکند ، نشان نارسایى اندیشه توست .

  ادامه مطلب ...

رابطه مستقیم تجاری اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج فارس

روزنامه عبری معاریو در گزارشی نوشت امیدواری به عادی سازی روابط اسرائیل و عربستان هیچ گاه به اندازه حالا از انگیزه های لازم برخوردار نبوده است.

 روزنامه اینترنتی رای الیوم در یادداشتی به قلم زهیر اندرواس آورده است: نخستین گلوله برای تغییر راهبرد سیاست خارجی در برابر کشورهای عربی در زمانی بسیار در خور توجه از سلاح بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل شلیک شد؛ یعنی در ماه ژوئیه سال 2014 وقتی که ارتش اشغالگران درحال ارتکاب جنایات هولناک در باریکه غزه بود. نتانیاهو در آن زمان ضمن برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در قدس غربی با موشه یعلون وزیر امنیت وقت، به صورتی غیرقابل پیش بینی به روند صلح با عرب ها اشاره کرد و گفت: حکومت یهودی به زودی راه و روشی جدید و به عبارت دقیق تر افقی جدید را با کشورهای عربی خواهد گشود.

  ادامه مطلب ...

استفراغ عمدی در حال روزه چه حکمی دارد؟

نظرمراجع محترم تقلید درباره استفراغ کردن عمدی روزه دار را دراینجا بخوانید.

  ادامه مطلب ...

عجیب‌ترین فتواهای داعش در رمضان / آیا داعشی ها روزه می گیرند؟!

با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان، داعش فتواهایی را برای نیروها و مردم تحت سیطرۀ خود صادر کرده است .

  داعش به نیروهایش فتوا داده روزه نگیرند تا قادر به نبرد با ارتش عراق و ارتش سوریه باشند.

  ادامه مطلب ...

عرضه گوشت وارداتی به منظور تنظیم بازار/قیمت ها متعادل می شود

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت:با توجه به نوساناتی که در قیمت گوشت قرمز به وجود آمده به منظور تنطیم بازار هزار تن گوشت وارداتی در سطح شهر تهران عرضه شده است.

علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در برنامه گفتگوی 18:30 با اشاره به تنظیم بازار گوشت و مرغ در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:با توجه به نوساناتی که در قیمت گوشت قرمز به وجود آمده به منظور تنطیم بازار هزار تن گوشت وارداتی در سطح شهر تهران عرضه شده است.

  ادامه مطلب ...

اقدام جالب یک جوان مسلمان در شهر منچستر+ تصاویر

یک جوان مسلمان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی منچستر، در مرکز این شهر دست به اقدام جالبی زد.

  ادامه مطلب ...

این مواد غذایی را از سوپرمارکت و فروشگاه ها نخرید + اسامی

سازمان غذا و دارو اسامی فرآورده‌های غذایی و شرکت‌های تولیدی غیرمجاز را اعلام کرد.

این مواد غذایی را از سوپرمارکت و فروشگاه ها نخرید + اسامیسازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده‌های غذایی ﻣﻌﺴﻠﻪ ﺧﺮﻣﺎ با نام تجاری ﮔﻠﺒﺎﻧﮓ، ﻣﺎﯾﻊ زﻋﻔﺮان نام تجاری آﺗﻮﻧﯿﺎ، ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ اﻓﺸﺎر ﮐﻮﯾﺮ ﮐﺎﺷﺎن، ﺧﺸﮑﺒﺎر نام تجاری ﭘﺎﺗﺮﯾﺲ، ﭘﻨﯿﺮ ﺳﻔﯿﺪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪی ﻣﯿﻼد ﻟﺒﻦ - ﺳﻠﻤﺎﻧﯽ، رﯾﺲ وﻧﻮﻗﺎ نام تجاری ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻫﻨﮕﺎم، ﻗﻨﺪوﺷﮑﺮ –ﻣﺎرال درﯾﺎﻧﯽ ﺳﺎﯾﺪا- ﻋﻠﯿﺴﺎآﯾﻼرﺻﺪر آذرﺑﺎﯾﺠﺎن و ﻧﺎن ﺟﻮ رژﯾﻤﯽ ﭘﺮدﯾﺲ ﺟﻬﺎن آرﯾﺎ را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

  ادامه مطلب ...

مردان حلقه اولِ «محمد بن سلمان» در هرم قدرت ‌آل‌سعود/ چه کسانی «احمق‌ها» را یاری می‌کنند؟ +عکس

هم‌زمان با پیشرفت سریع محمد بن سلمان شاهزاده جوان سعودی به سمت جانشینی ولیعهد این کشور در داخل محافل قدرت، عناصر نزدیک به وی نقش مهمی در فعالیت‌های داخلی و خارجی عربستان برعهده گرفته‌اند.

  ادامه مطلب ...

قول و قرار هایی که تنها پس از مرگ کارگران به کارشان می آید نه پیش از آن!/ غم نان؛ سکوت کارگران را طولانی کرده است

اگر ارایه آموزش کوتاه مدت برای کارگران در اولویت های کارفرمایان قرار گیرد، آنان می توانند در مواقع ضروری بحران را کنترل کنند و مانع از وقوع حواث دلخراش بعدی شوند.

قول و قرار هایی که تنها پس از مرگ کارگران به کارشان می آید نه پیش از آن!/ غم نان؛ سکوت کارگران را طولانی کرده استسختی کار، عدم امنیت شغلی، نبود ساعات مشخص کاری و هزار و یک دلیل دیگر از دغدغه های برخی چرخانندگان اقتصاد کشور محسوب می شود، مشکلاتی که هرچند همگان به آن واقف هستند اما گویا تا زمانی که صدای فریاد کارگران بلند نشود، دیگران نیز نمی خواهند در این باره اقدامی کنند و رسیدگی به امور آنان همچنان در هاله ای از ابهام به سر می برد.

  ادامه مطلب ...