قرآن‌های منصوب به 6 تن از ائمه اطهار و سیر تحول خط در یک نگاه

ما تنها غرفه‌ای هستیم که شیوه درست کردن کاغذ را به شکل سنتی معرفی می‌کنیم و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته‌ است.

قرآن‌های منصوب به 6 تن از ائمه اطهار و سیر تحول خط در یک نگاهمحمدرضا ساقی مسئول غرفه آستان قدس رضوی در خصوص نظر خود درباره بیست‌وپنجمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل، بی‌نظم‌تر شده است و آماده‌سازی غرفه‌ها بسیار طول کشید و خدماتی که ارائه داده شد بسیار بی‌نظم بوده و ما بعد از چند روز هنوز کارت‌هایمان صادر نشده است.

 

وی پیرامون چیدمان غرفه‌ها در نمایشگاه اظهار داشت: ما طبق توافقی که با مسئولان داشتیم قرار بود که به ما 146 متر غرفه بدهند که متأسفانه تبدیل به 112 متر شد و ما با این متراژ تمام چینش و دکوراسیون ما بهم ریخت.

ساقی در خصوص استقبال مردم از غرفه‌ها تصریح کرد: استقبال خدا را شکر خوب بوده است با اینکه اطلاع‌رسانی بسیار موفق عمل نکرده بود. استقبال قشر جوان نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرده بود.

وی در خصوص توصیه به مخاطبان و علاقه‌مندان نمایشگاه بیان کرد: مردم با اطلاعات قبلی بیایند و بسیاری از وقت مفید خود را برای یادگیری و اطلاعات سودمند بگذارند.

مسئول غرفه آستان قدس رضوی در خصوص گرفتن یارانه برای برپا کردن غرفه‌ها خاطرنشان کرد: ما کرایه‌ای برای غرفه پرداخت نمی‌کنیم بلکه تمامی غرفه‌ها رایگان هستند و البته ما فروش هم نداریم بلکه بیشتر معرفی منابع هست ولی اگر کسی بخواهد کتابی تهیه کند به قسمت فروش به نشر مراجعه کند. ما سیر تحول خط را داریم و ما تنها غرفه‌ای هستیم که شیوه درست کردن کاغذ را به شکل سنتی معرفی می‌کنیم و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.