تولید انبوه سلاح‌های سبک در کشور متحول شد/ «کلاش ۱۳۳» اولین محصول ایرانی با استاندارد روز دنیا +عکس

در کلاش ۱۳۳ شاهد اضافه شدن چند بخش به سلاح هستیم که با استفاده از این مجموعه اضافه شده به آکا ۱۰۳، می توان به صورت بسیار دقیق تر به سمت هدف شلیک و از خطا رفتن گلوله ها جلوگیری کرد.

  ادامه مطلب ...

سیب‌زمینی و جذب امواج وای‌فای!

شاید شما هم این شایعه را در فضای مجازی خوانده‌ایدکه می‌گوید: کنار مودم وای‌فای سیب‌زمینی قرار دهید! این مانع به دلیل وجود آب و مواد غذایی شیمیایی در سیب‌زمینی، می‌تواند مثل بدن انسان سیگنال‌های رادیویی را به خود جذب کند.

  ادامه مطلب ...

حساب و کتاب کالری سفره افطار چگونه است؟

افطار یکی از وعده‌های مهم در ماه رمضان است که با محاسبه کالری مصرفی در آن می‌توانید از چاقی در پایان این ماه جلوگیری کرده و حتی با ترفندهایی لاغرتر نیز شوید.

حساب و کتاب کالری سفره افطار چگونه است؟هر ساله پس از ماه مبارک رمضان، اغلب یا افزایش وزن پیدا می‌کنیم یا ضعیف شده و دچار بیماری‌های گوارشی می‌شویم. این عوارض از آن جا ناشی می‌شود که به تغذیه اصولی و درست توجه نداریم.

  ادامه مطلب ...

بانک مرکزی حامی موسسات اعتباری مجاز و حافظ منافع سپرده‌گذاران/تسریع روند ساماندهی موسسات غیر مجاز

رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران حامی بانکها و موسسات اعتباری مجاز و حافظ منافع سپرده‌گذاران است.

ولی الله سیف در یادداشتی نوشت: موضوع ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی از مسائلی است که همواره محل ابهام برای هموطنان گرامی بوده و مدام این پرسش مطرح می‌شود که چرا بانک مرکزی به کار غیرمجازها در بازار پول پایان نمی‌دهد؟

  ادامه مطلب ...

سند 2030 جهاد و شهادت را خشونت می داند + عکس

ضرغامی آخرین پست اینستاگرامی خود را به زیارت شهدای گمنام و اشکالات سند 2030 درباره ی شهادت اختصاص داد.


عزت الله ضرغامی تصویری قدیمی از خود را به همراه چند تن دیگر در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و خاطرات زیارت تپه ی نورالشهدا در سال های گذشته را مرور و همچنین به مهمترین اشکال سند 2030 در پست اینستاگرام خود اشاره کرد.

  ادامه مطلب ...

کدام سخن رهبری را آقایان نباید بشنوند؟

حضرت آیت الله خامنه ای فرموده اند: من این حرفی که می‌گویم خواهش می‌کنم مردها نشنوند؛ چون ممکن است بدشان بیاید! شما خانم‌ها این را بدانید آقایان تا آخر هم مثل یک پسربچه هستند و باید اداره‌شان کنید.

  ادامه مطلب ...

سریعترین هواپیمای جهان در آستانه پرواز + تصاویر

اشتیاق به سفر با سرعت بالا، زمان کوتاه و اهمیت به ایمنی بالا درحین سفرهای هوایی باعث شده تا متفاوت‌ترین هواپیمای دنیا در آستانه ساخت قرار بگیرد.

 هواپیمای AS۲ در صورت اجرایی شدن ساخت قادر است با سرعت مافوق صوت پرواز کند، این بدین معنی است که زمان مسافرت بین لندن تا نیویورک با این هواپیما تنها سه  ساعت و از لس آنجلس تا توکیو شش ساعت به طول می‌انجامد.

  ادامه مطلب ...

میلیون مجرد آماده ازدواج داریم

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس گفت: در حال حاضر حدود ۱۱ میلیون مجرد داریم که اگر برایشان اشتغال ایجاد شود و ازدواج کرده و فرزند بیاورند جمعیت افزایش خواهد یافت.

۱۱ میلیون مجرد آماده ازدواج داریم کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس گفت: در مجلس طرحی به نام تعالی خانواده داشتیم که حدود سه سال قبل متوقف شد و در سال 95 دوباره به جریان افتاد. در این طرح که احتمال می رود ماههای آینده به صحن علنی مجلس راه یابد حدود 10 هزار میلیارد و به تعبیر برخی 5 هزار میلیارد و برخی دیگر 26 هزار میلیارد تومان بار مالی به همراه خواهد داشت.

  ادامه مطلب ...

چگونه کودکانی باهوش داشته باشیم؟

برای آنکه فرزندانی باهوش داشته باشید باید با آموزش‌های لازم در دوران کودکی زمینه‌های تیزهوشی آنان را فراهم کنید.

چگونه کودکانی باهوش داشته باشیم؟ هوش کودکان تا پایان ۵ سالگی رشد چشمگیری دارد و هر کودک این توان بالقوه را دارد که در مغز خود، آموخته‌ها را ذخیره و پردازش و از آن‌ها در موقعیت‌های مناسب استفاده کند، این فرصت تا پایان ۱۵ سالگی برای کودکان وجود دارد و بزرگسالان با توجه به شناختی که از نقاط ضعف و قوت کودک‌ دارند، باید نسبت به تقویت توانایی‌ها و کاهش کاستی هایش، اقدامات لازم را انجام دهند.

  ادامه مطلب ...

"سند ۲۰۳۰" ریشه ای آمریکایی دارد/ دیوان عدالت اداری سند را ابطال کند

خطیب جمعه مشهد مقدس با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: این سند ریشه آمریکایی دارد ولو اینکه در سازمان ملل تدوین شده باشد .

  آیت‌الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: امام بزرگوار یک وجود مقدسی بود که سالروز رحلتش برای ما تازه شدن یک داغ است و در هر سالی به مناسبت یادآوری عظمت امام ما به این نتیجه می‌رسیم که مردم و ملت ما چه وجود مقدسی را از دست دادند.

  ادامه مطلب ...

فوتسال ایران در رده ششم جهان و اول آسیا

تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در جدیدترین رده بندی جهانی همچنان رتبه ششم را در اختیار دارد.

جدیدترین رده بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان اعلام شد و بر این اساس تیم‌ ‌ملی ایران همچنان با 1595 امتیاز در رده ششم جهان و اول آسیا باقی ماند.

  ادامه مطلب ...

منطقه «ابوالخفوس» چرا برای قطری‌ها اهمیت دارد/ اخراج ۴ هزار سعودی از قطر/ اهمیت اقتصادی حذف قطر برای عربستان

ابوالخفوس از این جهت برای قطر مهم شمرده می‌شود که از این طریق می‌تواند به امارات، بزرگ‌ترین شریک تجاری خود مرتبط و تصرف این منطقه توسط عربستان موجب می‌شود، تمام راه‌های زمینی قطر به عربستان ختم شود.

  ادامه مطلب ...

استفاده از ماده خطرناک «بلانکیت» در نانوایی‌ها/راه ساده تشخیص جوهر قند در نان

نانوایی هایی که از پودرصنعتی سفید کننده پارچه و کاغذ، به عنوان ماده بهبود دهنده انواع نان لواش، قندی وشیرمال استفاده می‌کنند وضعیتی که به گفته مسئولین نظام سلامت کشور به صورت عمد یا اشتباهی، جان افراد را نشانه گرفته است.

  ادامه مطلب ...

رونمایی از ابزار ترور جدید رژیم صهیونیستی

شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی "رافائل" از موشک جدیدی رونمایی کرد که امکان عملیات ترور میدانی را فراهم می‌کند.

رونمایی از ابزار ترور جدید رژیم صهیونیستی
به نقل از العالم، شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی "رافائل" از موشک جدیدی رونمایی کرد که به نظامیان این رژیم این امکان را می‌دهد دست به عملیات ترور میدانی بزنند.

  ادامه مطلب ...

اردوغان: در امتداد مرز ایران و عراق دیوار بنا می‌کنیم

رئیس‌جمهور ترکیه گفت کشورش قصد دارد دیواری مشابه آنچه در مرز سوریه در دست ساخت است، در امتداد مرز ایران و عراق نیز بنا کند.


 به نقل از وب‌سایت دیلی میل، رجب طیب اردوغان – رئیس جمهور ترکیه – گفت کشورش قصد دارد در امتداد مرز عراق و ایران، دیواری مشابه آنچه در حال حاضر در مرز سوریه ساخته می‌شود، بنا کند.

  ادامه مطلب ...

روزنامه سعودی، خاندان حاکم در قطر را به کودتا تهدید کرد!

یک روزنامه سعودی مدعی شد خاندان آل ثانی با ارسال نامه‌ای برای ملک سلمان، از امیر قطر اعلام برائت کرد و وقوع کودتا در این کشور بعید نیست.

روزنامه سعودی، خاندان حاکم در قطر را به کودتا تهدید کرد!

به نقل از العالم، در پی بالا گرفتن تنش میان ریاض و دوحه، یک روزنامه سعودی قطر را به کودتا تهدید کرد و مدعی شد که خاندان حاکم بر این کشور از امیر آن اعلام برائت کرده و وقوع کودتا بعید نیست.

  ادامه مطلب ...

زمان خبر داد: مسجد سری داعشی‌ها در ترکیه برای جذب تروریست

روزنامه زمان ترکیه از افتتاح مسجد سری گروه تروریستی داعش در شهر «آداپازاری» استان «سقاریه» در این کشور برای جذب عناصر مسلح خبر داد.

به نقل از العالم، روزنامه زمان چاپ ترکیه از افتتاح مسجد سری گروه تروریستی داعش در شرق شهر استانبول برای جذب عناصر مسلح برای این گروه خبر داد.

  ادامه مطلب ...

واکنش سران جهان به تصمیم ترامپ برای خروج از توافق آب‌و‌هوایی پاریس

تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از توافق آب‌و‌هوایی پاریس واکنش سران کشورهای مختلف جهان را در پی داشته است.

واکنش سران جهان به خروج آمریکا از توافق آب‌و‌هوایی پاریس
تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای خارج کردن این کشور از توافق آب‌و‌هوایی پاریس واکنش سران کشورهای مختلف جهان را در پی داشته است.

  ادامه مطلب ...

واشنگتن پست: تشکیل ناتوی عربی مانند رژیم صدام در جهت مقابله با ایران است

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد تشکیل ناتوی عربی برای مقابله با ایران شبیه به رژیم صدام در زمان ریگان خواهد بود.

واشنگتن پست: تشکیل ناتوی عربی مانند رژیم صدام در جهت مقابله با ایران است
به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه واشنگتن پست گزارش داد تشکیل ناتوی عربی برای مقابله با ایران شبیه به رژیم صدام در زمان ریگان خواهد بود.

  ادامه مطلب ...

هلاکت 50 تکفیری در حاشیه رودخانه فرات/ کشف هدیه واشنگتن به تروریست‌ها در حمص؛ از زره‌پوش Humvee تا پرتاب‌کننده موشک

 نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده‌های این کشور، حملات گسترده‌ای را علیه مواضع داعش در حومه شرقی حمص و حماه صورت دادند.

 

ادامه مطلب ...

هلاکت 50 تکفیری در حاشیه رودخانه فرات/ کشف هدیه واشنگتن به تروریست‌ها در حمص؛ از زره‌پوش Humvee تا پرتاب‌کننده موشک

 نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده‌های این کشور، حملات گسترده‌ای را علیه مواضع داعش در حومه شرقی حمص و حماه صورت دادند.

 

ادامه مطلب ...

سعودی هیزم آتش آمریکا در منطقه شده است/ امام خمینی(ره) بار دیگر اسلام را به دنیا ارائه کرد

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی اسلامی را که به جز اسمی از آن باقی نمانده بود دوباره به دنیا ارائه کردند.

استکبار از داعش حمایت می‌کند و پولش را سعودی‌ها می‌دهند/ امام خمینی(ره) بار دیگر اسلام را به دنیا معرفی کرد آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران درباره اهمیت شبهای قدر اظهار داشت : قدرت نفوذ شیطان در شب‌های قدر بسیار کم می‌شود و شاید به صفر برسد.  

  ادامه مطلب ...

اذعان «هافینگتن پست» به بیش از نیم قرن سیاست خصمانه آمریکا علیه ایران

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به دست داشتن آمریکا در کودتای 28 مرداد سال 1332، حمله صدام به ایران و همچنین حمایت همه‌جانبه این کشور از اقدامات رژیم آل سعود علیه کشورمان اذعان کرد.

  ادامه مطلب ...

شیخ نعیم قاسم: معنای کرامت و عزت را امام خمینی(ره) به ما یاد داد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که این جنبش معنای کرامت و عزت را از امام خمینی(ره) آموخته است.

 شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تاثیرات اندیشه و راه امام خمینی (ره) در شکل گیری جریان مقاومت در این کشور گفت: معنای کرامت و عزت و معنویت را امام به ما یاد داد.

  ادامه مطلب ...

از کودکی تا رحلت امام خمینی (ره) به روایت تصویر

  14 خردادماه امسال 28 سال از ارتحال جانگداز امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد اما خاطرات ایشان برای شیفتگانش همچنان زنده و ماندنی است.

  ادامه مطلب ...

ایران صفر – ایتالیا 3/شاگردان کولاکوویچ لیگ جهانی را با شکست آغاز کردند

تیم ملی والیبال ایران دیدار نخست خود در مسابقات لیگ جهانی 2017 را با شکست مقابل ایتالیا پشت سر گذاشت.

  ادامه مطلب ...

ثبت نام طرح غیبت سربازی تا 15 خرداد ادامه دارد

سازمان نظام وظیفه شرایط غیبت سربازی را اعلام کرد.


ثبت نام طرح غیبت سربازی تا 15 خرداد ادامه دارد

ادامه مطلب ...

آمانو: ایران به توافق هسته ای پایبند بوده است

گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران منتشر شد.

به نقل از پایگاه اینترنتی آژانس بین المللی انرژی اتمی، گزارش یوکیا آمانو -- مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی -- درباره ایران منتشر شد.

  ادامه مطلب ...

چگونه سریع و بی خطر لاغر شویم؟+برنامه غذایی

اگر تصمیم به لاغر شدن و کاهش وزن گرفته‌اید و از وضعیت فعلی خود راضی نیستید می توانید با خواندن مطلب زیر سریع و بی خطر لاغر شوید.

 بیماری‌های قلبی عروقی به عنوان اولین علت مرگ و میر در جهان شناخته شده که اضافه وزن و چاقی یکی از مهمترین علل آن محسوب می‌شود همچنین مشکلات روانی و اجتماعی در میان جوانان چاق و دارای اضافه وزن افزایش یافته است.

  ادامه مطلب ...