حادثه تروریستی تهران ساخته‌ دنیای استکبار است/هرگز از مقابله با آمریکا عقب نشینی نمی‌کنیم

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه شهادت ارث اولیاست و برای ما کرامت است، گفت: حادثه تروریستی تهران از ساخته‌ها و فرآورده‌های دنیای استکبار است.

نماز جمعه /صدیقیحجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به حادثه تروریستی تهران و رذالت تروریست‌های زبون و فریب خورده بدبخت دنیا و آخرت اظهار داشت: این تروریست‌ها خیلی زود بساطشان برچیده شد، اما در مجلس با توجه به شرایط پیچیده امنیتی تعدادی از عزیزان به لقا الله پیوستند.

 

وی افزود: این شهدا مظلوم به شهادت رسیدند که این موضوع تزریق بیداری و هوشیاری بود. این شهدا به دست خاسرترین اشخاص روزگار شهید شدند و هم این تروریست‌ها خود را به جهنم رساندند و خانواده هایی را داغدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه شهادت برای مردم ما عادت است و  ملت با این تحفه الهی انس دارند، ادامه داد: حادثه تروریستی که از ساخته‌ها و فراورده‌های دنیای استکبار است و امام در وصیت نامه شان آمریکا را تروریست به ذات معرفی کرده و بنیان اینها بر شرارت و قتل و غارت است و جز شر برای بشریت چیزی نداشتند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان ایجاد اسرائیل توسط آمریکا به عنوان مرکز قتل و تروریسم گفت: رژیم صهیونیستی یکی از وظایفش ترور است.

وی با بیان روحیه انقلابی، عشق به شهادت و نترسیدن از مشکلات و تحریم‌ها در ملت ایران افزود: دنیای کفر از سلفی‌ها القاعد، طالبان و داعش را درست کرد که با فریب و با نام الله اکبر می‌آیند، اما کپسولی هستند که روپوششان زیباست.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به شهادت مظلومانه امام حسین (ع) توسط تکفیری‌های آن زمان ادامه داد: گروهک هایی که با عناوین مختلف در سوریه و عراق جنایت می‌کنند، خط قرمز دینی، رحم و مروت قدرت تحلیل ندارند و این‌ها مثل وحشی‌ها و درنده‌ها می‌کشند و مانعی در مسیر خود نمی‌بینند و این‌ها مانند گرگ درنده هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اتفاقات تروریستی دهه ۶۰ توسط منافقین افزود: این تروریست‌ها شهید دستغیب، مدنی و اشرفی اصفهانی را به شهادت رساندند و محراب‌های جمعه ما را خونین کردند، شخصیت‌های کم نظیر یا بی نظیری همچون شهید مطهری و بهشتی و رئیس جمهور ما توسط تروریست‌ها ترور شدند.

وی با بیان عظمت ملت ایران در پشت سر گذاشتن مشکلات تصریح کرد: هر چه پیش رفتیم تدبر بیشتر شد و مردم از این ترقه‌ها نمی‌ترسند. این هشدار بود؛ کسانی گاهی گویا دهه ۶۰ را نشناختند و این افراد جلاد که به صغیر و کبیر رحم نمی‌کردند را جلاد نمی‌دانستند، اما اعمال کننده قانون را خدشه دار می‌کنند. چطور می‌شود که خودتان در این قضایا را نادیده می‌گیرید و چطور رویتان می‌شود که اینگونه باشید. این قضایا هیچ ضربه‌ای به ملت وارد نمی‌کند و ما ایستاده ایم و هرگز از مقابله با آمریکا عقب نشینی نمی‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به متانت ملت و استقامت نیروهای مسلح در حادثه تروریستی اخیر ادامه داد: این نظام یک نظام عاشورایی و علوی است که در زیر پرچم ولایت مردم احساس آرامش می‌کنند و تزلزلی در حرکت انقلابی شان پیش نمی‌آید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان سخنان مهم مقام معظم رهبری درباره امام خمینی (ره) گفت: روز ۱۴ و ۱۵ خرداد بسیار مهم و روز رحلت بت شکن قرن و شهدای ۱۵ خرداد بود.

وی عنوان داشت: جریان انقلابی امام یک جریان مستمر و یک چشمه جوشان است. امام یک راه جدیدی را برای بشریت ارائه کردند و اینگونه نبود که شاه برود و یک معمم بنشیند؛ بلکه امام یک ماموریت الهی داشتند و زمینه را برای حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواستند آماده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی یادآور شد: یک کشور تحقیر شده زیر پا له شده را امام احیا کرد و یک جامعه مستقل و اسلام مقاوم و شجاعت و ایثار و خدمت و اسلام دادرس پابرهنگان را احیا کرد. امام جریانی را ساخته و پرداخته کرد که همان نور خداست.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به رمز پیروزی امام تاکید کرد: امام رمز پیروزی اش شخصیت والای ایشان بود. امام امام متدینبود و شعارهایی را مطرح کرد که قلب عموم مردم را مجذوب کرد. شعار آزادی، استقلال، عدالت اجتماعی و اقتصادی از جمله شعارهای امام بود.

وی با بیان ساز و کار عملیاتی شدن شعارهای امام و راه بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نجات بشریت افزود: امام نسل بعد را دیدند و انقلاب امام انقلاب مستضعفین است و امام دلبر شد و دل میلیون‌ها نفر را مجذوب خود کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به استقلال ایران به عنوان یک مزیت انقلاب اسلامی، ادامه داد: انتخابات سال ۹۶ نقطه عطف، آبرو، اقتدار و عزت بود و به نظام ولایی اری گفتن و به شرق وئ غرب نه گفتن بود. شرکت در انتخابات آری به نظام اسلامی بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: جمعیتی که نامزدشان رای آورد و یا رای نیاورد، آحاد این‌ها لشکر ولایت بودند و حضورشان مقابله با استکبار بود. در چهار چوب انقلاب و حمایت از نظام و پیشگیری از خطرات از جمله حضور ملی مردم بود. هم آن هایی که رای نیاوردند ظرفیت داشتند و آن هایی که رای آوردند رای به حقانیت شهدا است و این نکات باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: باید گفتمان امام تحریف نشود و اسلام در متن قرار بگیرد و راه جهاد و شهادت ضعیف نشود، بنده به هیچ تشکلی وصل نیستم و عرایضم از پایگاه حزبی نیست. من عرضه می‌دارم جناب رئیس جمهور اگر قدرت می‌خواهید ولایتمداری، با مردم بودن و از اشرافیت فاصله گرفتن از جمله راه هاست. مردم سختی‌ها و گرسنگی‌ها تحمل کردند تا زیر یوغ آمریکا نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ادامه داد: در عربستان سعودی و کشورهای دیگر هم خواهید دید که ملت‌ها پیرو امامند و حریت و شهادت می‌خواهند و در منطقه حزب الله را الگی خود قرار می‌هند. بیایید در کنار منشا مشروعیت خود حرفی نزنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: در این نظام افرادی هستند که در سنگر نظامند، اما نقش اپوزیسیون به خود گرفتند و این زیبنده هیچکس نیست به خصوص افرادی که لباس روحانی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و بیانات مهم رهبری در جمع دانشجویان ادامه داد: از سران قوا توقع داریم از امام جلو نیفتند و حرمت نظام را حفظ کنند که تاکنون حفظ شده و بعدا هم انشالله حفظ خواهد کرد. رمز وحدت ما و عمود عزت ما ولایت فقیه است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.