ما خواهان نابودی کامل داعش هستیم تا به گروه تروریستی دیگری تبدیل نشود/ نخستین تشکر را از آیت‌الله سیستانی به‌عمل می‌آورم

ما خواهان نابودی کامل داعش هستیم تا به گروه تروریستی دیگری تبدیل نشود/ نخستین تشکر را از آیت‌الله سیستانی به‌عمل می‌آورم ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی عراق اعلام کرد: تلاش ما بر این است که داعش به‌طور کامل ریشه‌کن و نابود شده و به گروه تروریستی دیگری تبدیل نشود، زیرا در گذشته این القاعده بود که به‌ گروه تروریستی داعش تبدیل شد.

 

وی با اشاره به این‌که پس از گذشت سه سال از صدور فتوای جهاد کفایی توسط مرجعیت عالیقدر دینی، آیت الله سید علی سیستانی، جریان نیروهای داوطلب مردمی هم چنان ادامه دارد، گفت: ملت عراق قدرت خود را در آزادسازی کشورشان بدون یاری جستن از نیروهای بیگانه اثبات کرد.
 
المهندس در جریان مراسم گرامیداشت سومین سالروز تشکیل حشدالشعبی افزود: نخستین تشکر و سپاس‌گزاری به‌مناسبت تاسیس بسیج مردمی عراق را می‌بایست از آیت‌الله سیستانی و فتوای جهاد کفایی صادر شده از سوی ایشان به‌عمل آورد.

جانشین فرمانده حشدالشعبی ادامه داد: دومین تشکر را نیز باید از ملتی به‌جا آورد که به این فتوای مرجعیت لبیک گفتند و در ایثارگری پیش‌قدم شدند، روندی که تابه امروز هم ادامه دارد.
 
وی تاکید کرد: با وجود گذشت سه سال از صدور فتوای جهاد کفایی، هزاران تن از جوانان و داوطلبان مردمی هم‌چنان به حرکت خود ادامه می‌دهند.
 
المهندس در پایان تصریح کرد: حشدالشعبی هم‌اکنون خود را برای مرحله پساداعش آماده کرده است، لذا ما فقط خواهان بیرون راندن تروریست‌های داعش نیستیم بلکه خواستار نابودی کامل این عناصر تکفیری هستیم.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.