قدرت آمریکا رو به افول است

 مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: با تحلیل و بررسی های دقیق به عمل آمده، قدرت آمریکا رو به کاهش است و شاهد انتقال قدرت از غرب به شرق هستیم.

  ادامه مطلب ...

باید مقابل بدعهدی‌ قدرت‌های فرامنطقه‌ای بایستیم/ پیگیری سدسازی ترکیه و افغانستان در مرزهای ایران

سخنگوی وزارت خارجه از تشکیل کمیته آب در وزارت امور خارجه خبرداد و گفت: این کمیته زیر نظر معاونت بین‌الملل وزارت امور خارجه تشکیل و به‌زودی نشست‌های آن آغاز می‌شود.
تشکیل کمیته «آب» با نظارت معاونت بین‌الملل وزارت امور خارجه/باید مقابل بدعهدی‌ قدرت‌های فرامنطقه‌ای بایستیمبهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به موضوع سدسازی ترکیه و افغانستان در نزدیکی مرزهای کشور اظهار داشت: وزارت خارجه با دقت و حوصله و با کمک تیمهای حقوقی متخصص فعال در وزارتخانه‌ها این نوع موضوعات را زیر نظر دارد و آنها را رصد و دنبال می‌کند.

 

ادامه مطلب ...

مراسم سوگواری مولای متقیان امام علی(ع) در حضور رهبر معظم انقلاب

در سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع)، مراسم عزاداری آن امام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر انقلاب برگزار شد.

  ادامه مطلب ...

خواسته خود را با صراحت به فرزندتان اعلام کنید/ تهدید کودکان آن‌ها را به فردی دروغگو تبدیل می‌کند

چگونگی نوع بیان خواسته والدین از فرزندان می تواند تأثیر مهمی در پذیرفتن و اجرای درست آن خواسته توسط کودک داشته باشد.
فرید توکلیان روان‌شناس تربیتی اظهار داشت: چگونگی نوع بیان و رعایت نکاتی در هنگام بیان خواسته والدین از فرزندان می تواند تأثیر مهمی در پذیرفتن و اجرای درست آن خواسته توسط کودک داشته باشد.

  ادامه مطلب ...

عربستان سعودی اسپانسر تروریست‌ها/یک تیم تروریستی در کردستان زیر ضربه نیروهای امنیتی قرار گرفت

وزیر اطلاعات، عربستان سعودی را اسپانسر تروریست‌ها معرفی کرد و گفت: اخباری داریم که نشان می‌دهد آنها (سعودی‌ها) از کشورهای همسایه مزدورانی را برای ایجاد ناامنی در ایران اجیر می‌کنند.
 حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات طی سخنانی در مراسم افطاری کانون حرفه‌ای رسانه‌ با اشاره به اقدامات امنیتی صورت گرفته در برخورد با تیم‌های تروریستی در ایران اظهار داشت:‌ ما حدود 120 تیم را بدون دادن حتی یک شهید زیر ضربه بردیم که این به خاطر عملکرد حرفه‌ای و تجربه بالای نیروهای‌مان بود اما متأسفانه روز چهارشنبه  یک نیروی وزارت اطلاعات از اهالی گیلان در جنوب کشور به شهادت رسید.

  ادامه مطلب ...

وقتی کشورهای هم‌سنگر عربی به یکدیگر اعتماد ندارند / قرار گرفتن نام عربستان در فهرست جدی‌ترین تهدیدات علیه امارات!

در سند محرمانه شورای عالی امنیت ملی امارات از تهدید‌های جدی علیه این کشور، نام عربستان -هم‌پیمان ابوظبی- قرار گرفته شده است!
وقتی کشورهای هم‌سنگر عربی نیز به یکدیگر اعتماد ندارند؛ قرار گرفتن نام عربستان در فهرست جدی‌ترین تهدیدات علیه امارات!
 پایگاه اینترنتی العهد نوشت: سندی محرمانه از شورای عالی امنیت ملی امارات، کشور عربستان را برای امارات تهدیدی جدی خوانده است.

  ادامه مطلب ...

سریع‌ترین جنگنده های جهان را بشناسید + تصاویر

در این گزارش با سریع‌ترین پرنده‌های جهان آشنا می‌شوید.
یکی از ابزارها و بازوهای قدرت در ارتش‌های دنیا داشتن نیروی هوایی قوی است که باعث ایجاد آسمانی امن و در نتیجه کشوری امن می‌شود که در سایه آن کشور در همه زمینه‌ها از جمله حوزه اقتصادی پیشرفت می‌کند.

  ادامه مطلب ...

نیروی دریایی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نداجا کوچکترین هراسی از هیاهوهای دشمنان نداشته و همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد.

  ادامه مطلب ...

هلاکت تروریست‌های انصارالفرقان در چابهار

ماموران ناجا با همکاری وزارت اطلاعات 3 نفر از تروریست‌های گروهک انصار الفرقان را به هلاکت رساندند.
هلاکت تروریست‌های انصارالفرقانعصر روز چهارشنبه ماموران ناجا با همکاری وزارت اطلاعات در درگیری با گروهک تروریستی انصار الفرقان در چابهار ٥ نفر دستگیر و سه نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

  ادامه مطلب ...

ادعای واشنگتن: رویارویی کشتی نیروی دریایی ایران و ناوهای جنگی آمریکا در تنگه هرمز

مقامات آمریکایی مدعی شدند یک فروند کشتی متعلق به نیروی دریایی ایران شب گذشته، برای یک بالگرد آمریکایی در تنگه هرمز ایجاد مزاحمت کرده‌ است.
ادعای واشنگتن: رویارویی کشتی نیروی دریایی ایران و ناوهای جنگی آمریکا در تنگه هرمز به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، مقامات آمریکایی روز (چهارشنبه)، مدعی شدند یک فروند کشتی متعلق به نیروی دریایی ایران شب گذشته در تنگه راهبردی هرمز، با استفاده از نورافکن و لیزر برای یک بالگرد آمریکایی مزاحمت ایجاد کرده است.

  ادامه مطلب ...

از عناصر داخلی برای تغییر قدرت در ایران حمایت می کنیم

وزیر امور خارجه آمریکا اعتراف کرد از عناصر داخلی که بتوانند به انتقال و تغییر صلح آمیز قدرت در ایران به ما کمک کنند، پشتیبانی می کنیم.

 رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در نشست پرسش و پاسخ کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این کشور گفت: برنامه ای برای دیدار با ایرانی ها تنظیم نشده است اما از عناصر داخلی که بتوانند به انتقال و تغییر صلح آمیز قدرت در این کشور به ما کمک کنند، پشتیبانی می کنیم.

  ادامه مطلب ...

ناوگروه کشور چین در منطقه یکم نیروی دریایی پهلو می گیرد

ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش(بندرعباس) پهلو می گیرد.

  ادامه مطلب ...

4 کشته بر اثر تیراندازی در سانفرانسیسکو

بر اثر تیراندازی در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا دست کم 4 نفر کشته شدند.
دو کشته بر اثر تیراندازی در سانفرانسیسکوبه نقل از تایم، بر اثر تیراندازی در مرکز شهر سانفرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا دست کم 4 نفر کشته شدند. در این تیراندازی، چندین نفر نیز زخمی شدند. 

  ادامه مطلب ...

کاوه رضایی از استقلال جدا شد+عکس

مهاجم تاثیرگذار استقلال از جمع آبی پوشان جدا شد.
 کاوه رضایی دقایقی پیش با انتشار پیامی از هواداران استقلال خداحافظی و اعلام کرد فصل آینه در اروپا توپ خواهد زد. لباسی که در عکس منتشر شده از سوی رضایی دیده می شود، متعلق به تیم شارلوای بلژیک است که تیم ششم این کشور به حساب می آید.

  ادامه مطلب ...