از عناصر داخلی برای تغییر قدرت در ایران حمایت می کنیم

وزیر امور خارجه آمریکا اعتراف کرد از عناصر داخلی که بتوانند به انتقال و تغییر صلح آمیز قدرت در ایران به ما کمک کنند، پشتیبانی می کنیم.

 رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در نشست پرسش و پاسخ کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این کشور گفت: برنامه ای برای دیدار با ایرانی ها تنظیم نشده است اما از عناصر داخلی که بتوانند به انتقال و تغییر صلح آمیز قدرت در این کشور به ما کمک کنند، پشتیبانی می کنیم.

 

تیلرسون در این نشست مدعی شد: همچنان در حال بررسی سیاست کشور در قبال ایران هستیم و هنوز نتایج بررسی به رئیس جمهور گزارش نشده است. اما می توانم با جرات بگویم ایران همچنان در حال بی‌ثبات‌سازی منطقه است. ایرانی ها جنگجویان خارجی را اجیر و شبه نظامیان مسلح را به کل منطقه صادر می کنند.

وی در ادامه اظهارات سخیف خود ادعا کرد در حال اقدام برای پاسخ دادن به ایران هستیم. تحریم های تازه ای ضد افراد و نهادهای ایرانی وضع شده است. از نگاه دیپلماسی پیاپی در حال بررسی این موضوع هستیم که چه بخش هایی در ایران باید تحریم شوند و همچنین در حال بررسی پیامدهای بین المللی قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه های تروریستی هستیم. همانگونه که می دانید سپاه را در فهرست قرار داده ایم و سیاست ما تاکید بر تحریم کل سپاه است به گونه ای که بتوانیم آنان را مهار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.