درگیری نیروهای سپاه با تیم تروریستی / وزارت اطلاعات هم به کمک سپاه آمد / انهدام تکفیری ها در قصرقند

نیروهای سپاه با یک تیم تروریستی در قصرقند درگیر شدند. درگیری نیروهای نظامی (ناجا و سپاه) با تیم تروریستیگفته می شود مجهزترین تیم تروریستی به لحاظ مواد انفجاری  به کمین سپاه پاسداران و قرارگاه قدس سپاه در منطقه کوهستانی قصرقند افتاده است.

تیم تروریستی گرفتار شده درکمین سپاه از گروهک انصارالفرقان است.

به گفته منابع آگاه این عملیات از زمین و هوا برای پاکسازی ارتفاعات جنوبی قصرقند ادامه دارد .

وزارت اطلاعات هم به کمک سپاه آمد
تعدادی از اشرار به کوه های اطراف متواری شدند و از شهرستان‌های همجوار (کنارک و چابهار) نیروهای کمکی جهت پاکسازی اشرار اعزام گردیده است.
گفتنی است؛ براساس گزارش های اولیه ازعملیات  نیروی زمینی سپاه وقرارگاه قدس صدها کیلو مواد منفجره دراین عملیات بدست آمده است .

 به گفته منابع آگاه تعدادی جلیقه انفجاری کشف شده و تعدادی ازتروریست های گروهک انصارالفرقان به هلاکت رسیده اند .

گروهک انصارالفرقان شاخه ای از تروریست های تکفیری جبهه النصره هستند که درمرزهای جنوب شرق ایران فعالیت دارند و ازسوی عربستان  واسراییل حمایت می شوند.

انهدام یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق اعلام کرد:
در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند سیستان و بلوچستان ، واحدهایی از قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به منطقه اعزام و با محاصره ارتفاعات قصرقند، از ظهر روز(پنجشنبه) با تروریست ها درگیر شدند.

در این درگیری تعدادی از تروریست ها کشته و زخمی و تعدادی نیز متواری شدند.

طی این عملیات ضد تروریستی علاوه بر انهدام یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده با ۶۰۰ کیلوگرم مواد منفجره ، تعداد ۵ بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد انفجاری همراه با ده ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات دیگر به دست رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افتاد.

این اطلاعیه با اشاره به همراهی و همکاری شجاعانه رزمندگان نیروی انتظامی و اداره کل وزارت اطلاعات استان سیسستان و بلوچستان با واحد های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تأکید کرده است: عملیات ضد تروریستی تا انهدام کامل بقایای تروریست های تکفیری که متواری شده اند ادامه داشته و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.