قایق‌های صیادان ایرانی بر اثر امواج دریا جابجا شدند/ عوامل این اقدام غیر مسئولانه تنبیه شوند

وزارت کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دولت عربستان عوامل اقدام غیر مسئولانه شلیک به قایق‌های صیادان ایرانی را تنبیه کند.

قایق‌های صیادان ایرانی بر اثر امواج دریا جابجا شدند/ عوامل این اقدام غیر مسئولانه تنبیه شوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزارت کشور طی اطلاعیه ای در خصوص وضعیت 2 قایق صیادی ایرانی اعلام کرد: قایق های مذکور صرفاً صیادی بوده و بر اثر امواج دریا جابجا گردیده اند که در حوزه آبهای دریای عمان و خلیج فارس؛ این موضوع کاملاً عادی است.

  ادامه مطلب ...

توهین مجدد مفتی عربستان به ایرانیان +عکس

مفتی وهابی سرشناس عربستان بار دیگر در اظهار نظری جدید به ایرانیان توهین کرد.

مفتی عربستان  عبدالعزیز آل شیخ نواده محمد بن عبدالوهاب موسس وهابیت و مفتی اعظم عربستان در گفتگویی تلفنی با روزنامه عکاظ چاپ عربستان اظهار داشت " ایرانی های نجس دشمن خانه خدا و پیامبر اکرم (ع) هستند. آنها به دروغ مدعی شدند عربستان از سفر آنها به حج جلوگیری کرده در حالی که دولت فقط می خواهد نظم بیشتری وجود داشته باشد".

  ادامه مطلب ...

حضور در سواحل مکران از شاخصه‌ های پیشرفت است

امیر دریادار سیاری:

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور در سواحل مکران را یکی از شاخصه‌های پیشرفت و اقتدار و بهره‌وری از ظرفیت‌های دریا عنوان کرد.

  ادامه مطلب ...

آیا محور «عبری- عربی»، این‌بار اردن را برای بحران‌آفرینی در سوریه برگزیده است؟

روزنامه صهیونیستی معاریو مدعی است که عبدالله دوم با حمایت اسرائیل، به‌دنبال اجرای طرحی جهت ایجاد مناطق حائل در جنوب سوریه است.


 معاریو مدعی شد که اردن در حال طرح‌ریزی برای ایجاد مناطق حائل در جنوب سوریه است تا ارتباط زمینی دمشق را با عراق قطع کند.

  ادامه مطلب ...

هرگونه تعرض به امنیت ملی به پشتوانه مردم با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هرگونه تهدید و تعرض به امنیت ایران با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

هرگونه تعرض به امنیت ملی به پشتوانه مردم با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، طی پیامی از حمایت آحاد ملت، دولت، دستگاه‌ها، شخصیت‌ها و جناح‌های سیاسی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه تقدیر کرد.

 

ادامه مطلب ...

هرگونه تعرض به امنیت ملی به پشتوانه مردم با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هرگونه تهدید و تعرض به امنیت ایران با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

هرگونه تعرض به امنیت ملی به پشتوانه مردم با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، طی پیامی از حمایت آحاد ملت، دولت، دستگاه‌ها، شخصیت‌ها و جناح‌های سیاسی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه تقدیر کرد.

 

ادامه مطلب ...

وقتی خبرنگار BBC حمله سپاه ایران را به رخ آمریکا می‌کشد +عکس

نفیسه کوهنورد خبرنگار بی بی سی یک مقایسه جالب بین حمله آمریکا به جت سوری و حمله سپاه به داعش انجام داده است.

وقتی خبرنگار BBC حمله سپاه را به رخ آمریکا می‌کشد+عکساخیرا آمریکا جت سوری را که هدفش بمباران مواضع گروهک تروریستی داعش بوده را ساقط کرده و این موضوع با توجه به اینکه چندروز پیش سپاه ایران با شلیک چند موشک مقر داعش را در دیرالزور سوریه با خاک یکسان کرد در مقام مقایسه گرفت.

  ادامه مطلب ...

رفیعی: جدایی ام از پرسپولیس قطعی شد/ شماره 7 پرسپولیس با نام پروین عجین شده است

هافبک فصل گذشته تیم پرسپولیس گفت: جدایی ام از پرسپولیس قطعی است اما امیدوارم روزی به این تیم بازگردم.

 سروش رفیعی بعد از ترک باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من برای خداحافظی به باشگاه پرسپولیس نیامدم بلکه برای تشکر و قدرانی از زحمات طاهری به باشگاه آمدم اما متاسفانه موفق به دیدار طاهری نشدم. همچنین یکسری از کارهای اداری ام را انجام دادم.

  ادامه مطلب ...

شاهکاری دیگر از اکانت معروف به افشاگر خاندان آل سعود +عکس

حساب توئیتری مجتهد که به افشاگر خاندان آل سعود معروف است بار دیگر طبل رسوایی این خاندان را به دست گرفت.

شاهکاری دیگر از اکانت معروف به افشاگر خاندان آل سعود+عکسحساب توئیتری مشهور به نام مجتهد که به افشاگر خاندان آل سعود معروف است موضوع به پادشاهی رسیدن محمد بن سلمان را این بار دستمایه کار خود قرار داد و نوشت: " سلمان بزودی به نفع پسرش محمد از قدرت کناره گیری میکند."

  ادامه مطلب ...

ماری جوانا چیست و چه تاثیری بر روی شما دارد؟

یکی از مرگبارترین مواد مخدر در دنیا ماری جوانا است که تاثیرات منفی بسیاری بر سلامت روح و جسم افراد دارد.

ماده مخدر ماری جوانا از گیاه کانابیس به دست می آید، برای تهیه آن باید گل ، دانه، برگ و ساقه های گیاه را خشک کرد.

  ادامه مطلب ...

هر روز باید حمام کنیم؟

اگر جزو افرادی هستید که هرروز استحمام می‌کنید باید منتظر این مشکلات سلامتی و ابتلا به بیماری‌های مزمن باشید، میزان نیاز به استحمام به عوامل مختلفی وابسته است که باید آن‌ها را بشناسید.

استحمام روزانه از زمان اختراع دوش حمام در دنیا رایج شده که تا قبل از آن و در قرن‌های پیش به دلیل مشکل بودن استحمام و تامین آب افراد کمتر حمام می‌کردند.

  ادامه مطلب ...

اینکه می‌گویند سند ۲۰۳۰ الزام‌آور نیست، سطحی‌نگری است/ امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار و نظام سلطه است

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: اینکه برخی می گویند سند2030 الزام آور نیست، نوعی سطحی نگری است چرا که همه اجزای این اسناد در واقع الزام آور است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز (چهارشنبه) در نشستی با صدها نفر از استادان، اعضای هیأت های علمی، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، با تشریح نقش بی بدیل استادان دانشگاهها در پرورش دانشجویان و شکل دهی به جایگاه ایران در جهانِ بسیار پر مسأله و پر تحول آینده، روز جهانی قدس را بسیار مهم خواندند و تأکید کردند: این روز گرامی، صرفاً اعلام حمایت از یک ملت مظلوم نیست، بلکه نماد مبارزه با استکبار و سلطه گران جهانی است.

  ادامه مطلب ...

اخلاق مداری یکی از خصوصیات بارز نیروهای مسلح ما است


امیر سرتیپ موسوی:

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نزاجا گفت: اخلاق مداری یکی از خصوصیات بارز نیروهای مسلح کشورمان است.

  ادامه مطلب ...

عملیات موشکی سپاه ضد تروریست های تکفیری تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت/هلاکت بیش از 170 تروریست تکفیری در این عملیات

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای به تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریستهای تکفیری پرداخت.

عملیات موشکی سپاه ضد تروریست های تکفیری تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 2 خود، بخشی ازجزئیات عملیات موشکی" لیله القدر" ضد تروریستهای تکفیری را تشریح کرد.

  ادامه مطلب ...

فطریه مهمان شب عید فطر بر عهده کیست؟

فطریه مهمان شب عید فطر به عهده کیست، یکی از سؤالاتی است که در باب زکات فطره مطرح می‌شود.

فطریه مهمان شب عید فطر بر عهده کیست؟یکی از سؤالاتی که در باب زکات فطره مطرح می‌شود؛ این است که فطریه مهمانی که فقط شب عید فطر مهمان شده است، به عهده صاحبخانه است یا خود مهمان. در این گزارش پاسخ مراجع عظام تقلید را برای این سوال ارائه داده ایم:

  ادامه مطلب ...

مراجع تقلید مبلغ زکات فطره و کفاره سال 96 را اعلام کردند

آیت‎الله العظمی نوری همدانی، آیت ‌الله جوادی ‌آملی و آیت‌الله مکارم شیرازی مبلغ زکات فطره و کفاره روزه‌ سال 96 را مشخص کردند.

مبلغ زکات فطره و کفاره سال 96 اعلام شد.حجت‌الاسلام والمسلمین شمس مدیر دفتر حضرت آیت‎الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» از اعلام مبلغ زکات فطره و کفاره روزه‌ سال 96 از سوی معظم‎له خبر داد.

  ادامه مطلب ...

نگاهی به ویژگی‌های علمی و شخصیتی شهید چمران/ عشق هدف حیات و محرک زندگی من است

عشق هدف حیات و محرک زندگی من است. زیباتر از عشق چیزی ندیده‌ام و بالاتر از عشق چیزی نخواسته‌ام.

نگاهی به ویژگی‌های علمی و شخصیتی شهید چمران/ عشق هدف حیات و محرک زندگی من استمصطفی چمران  معروف به دکتر چمران و شهید چمران، فیزیکدان، فعال سیاسی، از اعضای نهضت آزادی ایران، وزیر دفاع دولتمهدی بازرگان ، از همراهان موسی صدر در تشکیل جنبش امل ( لبنان)، وزیر دفاع ایران نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی، از فرماندهان ایران در جنگ ایران و عراق و بنیان‌گذار ستاد جنگ‌های نا منظم در جریان جنگ ایران و عراق بود.

ادامه مطلب ...

مبانی صلح میان دو ملت از دیدگاه امام علی (ع)

امام علی (ع) در خطبه 74 کتاب نهج البلاغه به مبانی صلح بین دو امت می پردازد.

مبانی صلح میان دو ملت از دیدگاه امام علی (ع)

امام علی (ع) در نامه 74 کتاب شریف نهج البلاغه که عهدنامه‌ای است میان دو قبیله یمن و ربیعه می فرماید: این پیمان نامه اى است که اهل یمن و مردم ربیعه، چه آنها که شهر نشین هستند و چه آنها که بیابان نشینند، بر آن توافق کرده‌اند که از کتاب خدا پیروى کنند و مردم را به آن فرا خوانند و از مردم بخواهند که آن را بپذیرند.

  ادامه مطلب ...

قوت غالب چیست؟

منظور از قوت غالب در زکات فطره قوت غالب اکثر مردم است نه قوت غالب کسی که قصد دارد فطریه بپردازد.

  ادامه مطلب ...

خداوند دعای چه کسانی را می‌پذیرد؟

فردی که اعمال و رفتارش برای خدا باشد و محبت اهل بیت (ع) را در سینه قرار دهد، خدا به او نظر لطف دارد.

دستی که شفا بخش می شود امام رضا (ع)می فرماید: اعمال نیک و سعی و تلاش را به خاطر پشت گرمی بر اهل بیت (ع) رها نکنید و عبادت خدا را کنار نگذارید؛ زیرا هیچ کدام از این دو به تنهایی پذیرفته نمی‌شود.

  ادامه مطلب ...

تجزیه عراق خواسته رژیم صهیونیستی است/ ورود ایران به فاز جدید در مبارزه با تروریسم

رئیس مجلس در دیدار با نخست‌وزیر عراق بر مواضع مشترک دو کشور تأکید کرد و گفت: ایران وارد فاز جدیدی در مبارزه با تروریسم شده است.

تجزیه عراق خواسته رژیم صهیونیستی است/ ورود ایران به فاز جدید در مبارزه با تروریسمعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق اظهار داشت: ایران هیچوقت ابزار دست کشورهایی نمی‌شود که هر روز به عناوین مختلف با تروریست‌ها بازی می‌کند و ما همیشه عراق را متحد صمیمی خود می‌دانیم و در مبارزه با تروریست در کنار آنان خواهیم بود.

  ادامه مطلب ...

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شد

شبکه العربیه عربستان از برکناری «محمد بن نایف» و انتصاب پسر پادشاه سعودی به عنوان ولیعهد جدید این کشور خبر داد.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شد شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری از برکناری «محمد بن نایف»، ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی، از مقام خود و انتخاب محمد بن سلمان (وزیر دفاع این کشور) به عنوان ولیعهد جدید عربستان خبر داد.

  ادامه مطلب ...

دیوار چین چگونه تعمیر می‌شود؟+ تصاویر

پایگاه اینترنتی دیلی میل در گزارشی به بررسی نحوه بازسازی و تعمیر دیوار چین به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری جهان پرداخت.

  ادامه مطلب ...

خوش خدمتی جدید منافقین به آمریکا با انتشار گزارش‌هایی خیالی از برنامه موشکی ایران

نماینده گروهک تروریستی منافقین در واشنگتن مدعی شد مدارک و شواهدی علیه برنامه موشکی ایران در اختیار دارند.

خوش خدمتی جدید منافقین به آمریکا با انتشار گزارش‌هایی خیالی از برنامه موشکی ایران به نقل از فاکس نیوز؛ علیرضا جعفرزاده، نماینده گروهک تروریستی منافقین در واشنگتن، با حضور در یک کنفرانس خبری مدعی شد منابع جاسوسی، اطلاعاتی از برنامه موشکی ایران در اختیار آنها قرار داده‌اند که نشان می‌دهد ایران پس از رسیدن به توافق هسته‌ای با گروه 1+5 و محدودسازی فعالیت‌های اتمی، تمرکز خود را بر روی برنامه موشکی قرار داد و انجام آزمایشات در این حوزه را توسعه بخشید.

  ادامه مطلب ...

مکرون در مراسم افطاری مسلمانان فرانسه شرکت کرد+ عکس

به نقل از شبکه خبری فرانس بیست و چهار، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، دیشب در مراسم افطار شورای مسلمانان فرانسه شرکت کرد.

  ادامه مطلب ...

جانشین فرمانده کل ارتش از دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) بازدید کرد

امیر سرتیپ پوردستان با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در محفل انس با قرآن این دانشگاه شرکت کرد.

  ادامه مطلب ...