اگر موشکی به‌ سوی جمهوری اسلامی شلیک شد‌ موشک را در هوا منهدم می‌کنیم/مگسی مثل داعش برای ایران عددی نیست

امروز سپاه و ارتش دست در دست هم با همدیگر در مقابل شما ایستاده‌اند و اگر موشکی به‌سوی جمهوری اسلامی شلیک شد، موشک را در هوا منهدم و بر سر خودتان فرود می‌آوریم.

 امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌‌الانبیاء عصر امروز در مراسم هفتمین روز شهادت مدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان (عج)، بسیجی شهید "حسن عشوری" در مسجد روستای ماچیان شهرستان رودسر اظهار داشت: پایبندی به ارزش‌ها و مبانی انقلاب و اسلام معیار انقلابی بودن است.

  ادامه مطلب ...

وقتی درون هواپیما هستید این بیماری های خطرناک شما را تهدید می کنند

با وجود اینکه تجربه سفرهای هوایی بسیار لذت بخش و پرهیجان است اما خطراتی همچون سقوط، هواپیما ربایی و یا مصرف خوراکی های مانده وجود دارد که سبب آسیب رسانی به افراد می شود.

وقتی در هواپیما هستید این بیماری ها شما را تهدید می کنندکارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافته اند استشمام هوای درون کابین هواپیما می تواند به سلامت خلبان، کادر پرواز و مسافران آسیب برساند.

  ادامه مطلب ...

شرایط کنونی جهان اسلام محصول فتنه انگیزی امریکا و رژیم صهیونیستی است

دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: شرایط کنونی جهان اسلام محصول فتنه انگیزی امریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام است.

شرایط کنونی جهان اسلام محصول فتنه انگیزی امریکا و رژیم صهیونیستی استحسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: در روز قدس امسال حامیان فلسطین باید با صدای بلند، مانع عادی سازی روابط شتابان عربستان و برخی دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی شوند.

ادامه مطلب ...

خداحافظی با چراغ‌های راهنمایی؟

سنگاپوری‌ها ابداع جدیدی در زمینه خودروهای خودران داشته اند که با وجود آن عملا چراغ‌های راهنمایی دیگر بی فایده خواهند شد.

وضعیت مسجدی که ابوبکر بغدادی در آن اعلام خلافت کرد +عکس مهندسان آژانس علوم، تحقیقات و فناوری سنگاپور یک فناوری جدید مبتنی بر الگوریتم بنام “حباب مجازی” برای خودروهای خودران طراحی کرده اند که نیاز به چراغ‌های راهنمایی را از بین خواهد برد.

  ادامه مطلب ...

چرا هواپیماها در گرمای شدید قادر به پرواز نیستند؟

محققان طی انجام یک پژوهش جدید دریافتند که دلیل اینکه هواپیماها در هوای گرم و مرطوب قادر به پرواز نیستند، رطوبت یا گرمای زیاد هوا نیست بلکه چگالی هوا است.

هرچه هوا گرمتر باشد، تراکم آن کمتر شده و همین امر کار را برای پرواز هواپیماها مخصوصا جت‌های کوچک سخت می‌کند.

  ادامه مطلب ...

افشاگری ویکی‌لیکس درباره جاسوسی سیا از رایانه‌های ایمن

وبگاه ویکی‌لیکس در تازه‌ترین افشاگری خود، اطلاعاتی درباره دو برنامه سازمان سیا برای دسترسی یافتن به سیستم‌های رایانه‌ای ایمن و ایزوله را افشا کرد.

از اسپوتنیک، وبگاه ویکی‌لیکس به تازگی اطلاعاتی را درباره دو برنامه‌ سازمان سیا موسوم به «کانگوروی بی‌رحم» «میمون احساساتی» افشا کرد.

  ادامه مطلب ...

ترکیبات انگور موجب نابودی سلول‌های سرطان روده می‌شود

ترکیبات موجود در پوست و دانه انگور می تواند سلول های سرطانی را نابود کرده و در نهایت منجر به پیشگیری از این بیماری شود.

 به گفته محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، ترکیب «رزوراترول» که عمدتا در پوست انگور یافت می شود و عصاره دانه انگور بسیار در نابودی سلول های سرطان روده موثر هستند.

ادامه مطلب ...

سقوط جنگنده اف ۱۶ آمریکا دقایقی پس از پرواز

یک فروند جنگنده متعلق به گارد ملی ایالت «تگزاس» آمریکا که حامل مهمات نیز بود دقایقی بعد از برخاستن، سقوط کرد.

به نقل از اکسپرس، یک فروند جنگنده اف ۱۶ متعلق به گارد ملی ایالت تگزاس حین بلند شدن از باند پرواز فرودگاه «الینگتون» شهر «هیوستون» دچار حریق شد و سقوط کرد.

  ادامه مطلب ...

اتفاق جدید در ورزش ایران: وزنه برداری بانوان استارت خورد

وزنه برداری بانوان در آستانه استارت رسمی قرار دارد.

 دو سال پیش از فعالیت های چند بانوی وزنه بردار در کرج، شهرری و تهران در همین سایت نوشتیم و حتی گفت و گویی را هم با آنها انجام دادیم، آنها از رویاهای خود می گفتند و اینکه چگونه وزنه می زدند. این دختران از آرزوی خود برای رقابت های داخلی می گفتند و اینکه آنقدر استعداد دارند که بخواهند به صورت رسمی در این رشته فعالیت کنند.

  ادامه مطلب ...

بیانیه ارتش به مناسبت روز جهانی قدس روز جهانی قدس، روز فریاد آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ ای صادر و در آن ضمن گرامیداشت این روز، تاکید کرد: روز جهانی قدس روز فریاد آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز لبیک به فرمان امام خمینی (ره) بعنوان مبتکر این روز و معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران می باشد.

  ادامه مطلب ...

سلاح‌های ایران ساخت داخل است نه آمریکا

یک شبکه تلویزیونی سعودی در تلاش برای ضعیف جلوه دادن قدرت موشکی ایران آن را کارتن‌های مقوایی توصیف کرد اما باید پرسید آیا همین موشک‌ها به اهداف خود اصابت نکرد؟

 گوینده برنامه گفت‌وگو شبکه «السعودیه 24» به منظور ضعیف جلوه دادن توان موشکی ایران مدعی شد این سلاح ها مانند کارتن های مقوایی هستند.

  ادامه مطلب ...

کودتای محمدبن‌سلمان و ضدکودتای احتمالی رقبا

 هر چند حکم برکناری محمد بن نایف از همه مسئولیت‌های خود از جمله وزارت کشور از سوی سلمان‌بن عبد العزیز پادشاه عربستان صادر شده است

ادامه مطلب ...

تقی پور: شبکه ملی اطلاعات زمانی مستقل می شود که بدون اینترنت فعال باشد

روند اجرای پروژه شبکه ملی اطلاعات که برخی به اشتباه آن را جایگزینی برای "اینترنت ملی" می دانند، باوجود رسیدن به فاز سوم، همچنان با انتقاد جمعی از کارشناسان فضای مجازی مواجه است.

  ادامه مطلب ...

سلطانی فر: والیبال درحال پوست اندازی است/سفر های اضافی لغو می شود/فدراسیون ها نگران ارزیابی اولیه نباشند


وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با روسای فدراسیون ها و مدیران کل ستادى وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون های ورزشی توضیحاتی ارائه داد.
نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها و مدیران کل ستادى وزارت ورزش و جوانانبه نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  مسعود سلطانی فر در نشست مشترک با روسای فدراسیون ها و مدیران ‏ستادی ، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اهالی ورزش و هموطنان در ماه مبارک رمضان پیشایش ‏عید فطر، عید طاعت و بندگی را تبریک و با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت:

  ادامه مطلب ...

جاسوسی دستگاه اطلاعات خارجی آلمان از موسسات آمریکایی و کاخ سفید

مجله آلمانی «اشپیگل» روز پنج شنبه اعلام کرد دستگاه های اطلاعات خارجی آلمان که با چند رسوایی به علت شنود مواجه شده‌اند، سالها از چند موسسه و ادارات دولتی آمریکا از جمله کاخ سفید جاسوسی کرده اند.

 به نقل از خبرگزاری فرانسه ، مجله اشپیگل در شماره اخیر خود به نقل از «مدارکی» که به دست آورده است نوشت دستگاه اطلاعات فدرال که مسئول فعالیت های اطلاعاتی خارجی است، بین سال های 1998 تا 2006 از چندین شماره تلفن و فکس داخلی در کاخ سفید جاسوسی کرده است.

  ادامه مطلب ...

صادرات به بازارهای هدف باید استمرار داشته باشد/ مصرف متعادل و معقول، اساس اقتصاد است

رییس جمهور گفت: دولت یازدهم از ابتدای فعالیتش به واگذاری واقعی اقتصاد به بخش خصوصی متعهد بوده است.

صادرات به بازارهای هدف باید استمرار و ثبات داشته باشد/ مصرف متعادل و معقول، اساس اقتصاد استحجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی پنجشنبه شب در ضیافت افطار با فعالان اقتصادی که در روز ملی اصناف برگزار شد، با بیان اینکه این دیدار به تعبیری دیدار با تجار است، گفت: اولین و عمومی‌ترین تجارت ما با خداست. خداوند در قرآن با بیان نرمی می‌گوید که آیا می‌خواهید شما را به تجارتی دلالت کنم که نجات بخش شما از هر درد و عذاب و رنجی است، ماه مبارک رمضان یکی از عرصه‌های این تجارت است.

  ادامه مطلب ...

تجارت خارجی ایران سکته کرد! + سند

عدم وجود یک رویکرد راهبردی در جهت تولید صادرات محور موجب شده تا دولت پیشنهاد تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت را به مجلس ارائه دهد.

تجارت خارجی در آستانه رفتن به کماگمرک ایران طی چند سال اخیر آمارهای تجارت خارجی را یا منتشر نکرده یا بارها ساختار آن را بر هم زده و بصورت ناقص و جهت‌دار در راستای منافع خود منتشر کرده است. در رابطه با این موضوع، علیرضا شجاعی عضو انجمن مدیریت صنعتی کشور آمار زیر را به ما ارائه داده که در زیر به‌صورت کامل منتشر شده است:

  ادامه مطلب ...

امیدواریم تروریست‌ها و حامیانشان متوجه پیام روشن ایران شده باشند

رئیس قوه قضاییه گفت: اقدام اخیر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوشه بسیار کوچکی از عزم پولادین ایران برای مبارزه با تروریسم را نشان داد.
اقدام موشکی سپاه، گوشه کوچکی از عزم ایران برای مبارزه با تروریسم را نشان داد/ امیدواریم تروریست‌ها و حامیانشان متوجه پیام روشن ایران شده باشند آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولان عالی قضایی پیرامون اقدامات داعش در کشور تشکیل شده بود، عملیات موشکی لیله القدر و به هلاکت رسیدن تعداد زیادی از اعضای موثر و نیرو‌های داعش در دیرالزور را نمایش گوشه‌ای از اقتدار دفاعی کشور و توان و عزم جدی جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم دانست و با اشاره به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات ضد تروریستی اظهار داشت:

  ادامه مطلب ...

داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب است

معاون اول دستگاه قضا گفت: داشتن بصیرت و روحیه انقلابی و استقامت توطئه ها را خنثی می کند.

داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب استحجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم که در مجتمع شهید بهشتی تهران برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: خدا را شاکرم بابت حضور بین شهدای معزز و مکرم شهدا. انشاالله خداوند به اخلاص شهدا و جانبازان و ایثارگران و رنج خانواده ها اجر دهد. شما می دانید حضرت زینب و حضرت عباس (ع) چه کشیدند.

  ادامه مطلب ...

چه کسانی از شفاعت ائمه اطهار (ع) محروم می‌مانند؟

نماز میزان است؛ هرکس آن را کامل کند پاداش کامل می برد.

چه کسانی از شفاعت ائمه اطهار (ع) محروم می‌مانند؟پیامبر اسلام (ص) فرمودند: نماز میزان است؛ هرکس آن را کامل کند پاداش کامل می برد.

  ادامه مطلب ...

علل سقوط یک جامعه از دیدگاه امام علی (ع)

علل سقوط یک جامعه از دیدگاه امام علی (ع)

امام علی (ع) در نامه 78 کتاب شریف نهج البلاغه خطاب به ابوموسی اشعری می‌فرماید: هر آینه بسیارى از مردم تغییر کردند، و از سعادت و رستگارى بى‏ بهره ماندند. به دنیا گرویدند و سخن از روى هوا گفتند و من از این کار در شگفت شده‌ام.

  ادامه مطلب ...

چگونه نماز عید فطر بخوانیم؟

روش خواندن نماز عید فطردر روزهای پایانی ماه مبارک رمضان هستیم و همه خود را برای خواندن نماز عید فطر آماده می‌کنند. ما هم در گزارشی کوتاه به آداب و چگونگی خواندن نماز عیدفطر می‌پردازیم:

  ادامه مطلب ...

برای پرداخت فطریه تا چه زمانی مهلت داریم؟

در این گزارش استفتاء مقام معظم رهبری در خصوص زمان پرداخت فطریه را بخوانید.

برای پرداخت فطریه تا چه زمانی مهلت داریم؟پرداخت مبلغ فطریه از اذان مغرب و رویت هلال ماه شوال شروع می شود و تا پیش از اقامه نماز عید و نماز ظهر اولین روز شوال برای آن فرصت باقی است.

  ادامه مطلب ...

رکود،مالیات و دیگر هیچ/ کاهش قدرت خرید مردم واحدهای صنفی را تعطیل کرده است

واحدهای صنفی کشور چند سالی است که با رکود و بی رمقی بازارهایشان مواجه شده اند و در این بین اخذ مالیات نیز درد دیگر آنها شده است.

یکی از بزرگترین نهادهاى مدنى در هر کشورى اصناف هستند، این نهادها توسط خود مردم اداره مى شوند و در وضعیت بازار و قیمت گذارى کالاها نقش بسیار موثرى دارند و در ایران نیز اتاق اصناف بعنوان متولی تاثیر گذاری نقش اصناف در کشور فعالیت موثری داشته است.

  ادامه مطلب ...

نصرت الهی در انقلاب اسلامی آشکار است

آیت الله خاتمی:

امام جمعه موقت تهران گفت: در سالیان متمادی انقلاب اسلامی نمونه های زیادی از نصرت الهی آشکار است.

  ادامه مطلب ...

کره شمالی: ترامپ بیمار روانی است

کره شمالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را بیمار روانی توصیف کرده است .

به نقل از العالم ، کره شمالی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را "بیمار روانی" توصیف کرده و اعلام کرد که وی می خواهد با حمله‌های پیشدستانه، توجه ها را از بحران داخلی آمریکا که به دنبال مرگ یک دانشجوی آمریکایی در پیونگ یانگ به وجود آمده است ، منحرف کند.

  ادامه مطلب ...

ماده غذایی پرطرفدار که «نابارورتان» می‌کند

برخی از خوراکی ها با وجود طعم و ظاهر خوشایند می توانند اثراتی مخرب برای سلامتی داشته باشند و حتی باعث ناباروری شوند.

ماده غذایی پر طرفدار که «نابارورتان» می‌کند براساس جدیدترین پژوهش ها، مصرف بیش از اندازه قند، شکر و خوراکی های شیرین علاوه برافزایش احتمال ابتلا به بیماری دیابت می تواند در  زنان متاهل ایجاد نازایی کند.

  ادامه مطلب ...

الاهلی هم عمان را برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کرد + عکس

تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان کشور عمان و ورزشگاه سلطان بن قابوس در این کشور را به عنوان میزبان خود در دیدار یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا انتخاب کردند.

  ادامه مطلب ...

قدومی: حماس از حقوق مشروع خود عقب نشینی نخواهد کرد/بروجردی: رژیم صهیونیستی در مقابل کودکان سنگ به دستِ فلسطین ناتوان است

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: امروز با قدرت بیشتر در وضعیت خوبی قرار داریم و از حقوق مشروع خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

حماس از حقوق مشروع خود عقب نشینی نخواهد کرد علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران و امانی کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا امشب یکم تیر ماه دربرنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی موضوع قدس مسئله اول جهان اسلام پرداختند.

  ادامه مطلب ...