برنامه ریزی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان/ قیمت 8هزار تومانی برای مرغ، مناسب است!

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت:با توجه به هزینه های تولید ، افزایش قیمت جوجه و احتساب نرخ تورم ، قیمت 8 هزار تومان برای مرغ مناسب است و مردم باید راضی باشند.

 محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی در برنامه گفتگوی 18:30 در خصوص وضعیت بازار مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت:در حال حاضر قیمت خرید مرغ برای عرضه کننده ها 6 هزار و 800 تومان و هزینه های جانبی آن نیز بالغ بر هزار و 500 تا 2 هزار تومان است؛ بنابراین میزان هزینه های تولید به بیش از 8 هزار تومان افزون می شود.

  ادامه مطلب ...

زیر دو خم های جدیدی و دبیر روی تشک شورای شهر

درگیری در جلسه غیر علنی شورای شهر به زد و خورد دو عضو شورا منجر شد.

زیر دو خم های جدیدی و دبیر روی تشک شورای شهر

ادامه مطلب ...

وحشت غرب از "واحد 180" آژانس اطلاعاتی کره شمالی

برخی کارشناسان امنیت سایبری نسبت به توان بالای "واحد 180" در آژانس اطلاعاتی کره شمالی هشدار دادند.

به نقل از رویترز؛ تعدادی از اتباع فراری کره شمالی، مقامات و کارشناسان امنیت سایبری مدعی شدند آژانس اطلاعاتی پیونگ یانگ دارای یک واحد ویژه به نام "واحد 180" است که احتمالا مسئول تعدادی از حملات سایبری در سطح جهان بوده و آسیب‌هایی به زیرساخت‌های اینترنتی غرب وارد کرده است.

  ادامه مطلب ...

کشف سکه 400 ساله در عمق رودخانه مسکو+ عکس

یک غواص آماتور موفق به کشف سکه‌ای طلا به ارزش 17 هزار دلار از عمق رودخانه‌ای در مسکو شد.

به نقل از اسپوتنیک؛ یک غواص آماتور موفق به کشف سکه ای 400 ساله در اعماق رودخانه "یائوزا" در مسکو شد.

ادامه مطلب ...

تحقیق جالب نیویورک تایمز: آمریکایی‌ها حتی نمی‌توانند کره شمالی را روی نقشه پیدا کنند

فقط 36 درصد آمریکایی‌ها قادر به شناسایی موقعیت کره شمالی روی نقشه جهان هستند.

 به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز؛ در پی بالا گرفتن تنش‌ها میان واشنگتن و پیونگ یانگ، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به تحقیق جالبی روی آورده است.

  ادامه مطلب ...

افشای جزئیاتی هولناک از استفاده داعش از زندانیان برای تولید سلاح‌های شیمیایی+ تصاویر

به تازگی اسنادی در عراق بدست آمده که نشان می‌دهد داعش از اُسرای خود به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می‌کرده است.

به نقل از وبسایت سان، به تازگی اسنادی از یک دانشگاه در عراق بدست آمده است که نشان می دهد گروه تروریستی داعش از اسیران خود در زندانها به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می کرده تا سلاح‌های شیمیایی خود را روی آنها آزمایش کند.

  ادامه مطلب ...

عملیات ضدجاسوسی گسترده چین علیه آمریکا / حدود 20 جاسوس سیا طی دو سال در چین کشته یا دستگیر شده‌اند

نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد چین بین سالهای 2010 تا 2012، حدود 20 جاسوس سازمان سیا را کشته و زندانی کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز روز (شنبه) در گزارشی اعلام کرد چین بین سالهای 2010 تا 2012 با زندانی کردن و کشتن بین 18 تا 20 جاسوس سازمان سیا، مانع از ادامه عملیات جاسوسی این سازمان در پکن شده است.

  ادامه مطلب ...

از کجا بفهمیم فرزندمان اوتیسم دارد؟

ناتوانی در برقراری ارتباط چشمی، تاخیر در صحبت کردن و اشتیاق فروان برای انجام بازی‌های تکراری، تنها بخشی از نشانه‌های بیماری اوتیسم است.

یکی از بیماری‌های جدی گروه بیماری‌های رشدی، اختلالات طیف اوتیسم بوده که اوایل دوره کودکی (به طور معمول قبل از ۳ سالگی) بروز پیدا می‌کند. هر چند علایم و شدت آن در افراد مختلف، متفاوت است، اما همه مبتلایان اوتیسم در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل مواجه هستند.

  ادامه مطلب ...

پشتیبانی بالگردی هوانیروز از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده هوانیروز ارتش از پشتیبانی بالگردی این یکان در قالب 50 ساعت و 54 سورتی پرواز در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها خبر داد.

  ادامه مطلب ...

فعالیتهاى موشکى ایران بخشى از سیاستهاى کاملا دفاعى ایران است/با قدرت تمام سیاستهاى دفاعى خود را تقویت میکنیم

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور در واکنش به اظهارات اخیر ضد ایرانى وزیر خارجه عربستان مبنى بر لزوم توقف ازمایش های موشکی کشورمان اظهار داشت: فعالیتهاى موشکى ایران بخشى از سیاستهاى کاملا دفاعى ایران است.

بهرام قاسمى سخنگوى وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر ضد ایرانى وزیر خارجه عربستان مبنى بر  لزوم توقف ازمایش های  موشکی  کشورمان اظهار داشت: فعالیتهاى موشکى ایران بخشى از سیاستهاى کاملا دفاعى ایران است.

  ادامه مطلب ...

ایندیپندنت: سخنرانی «جعلی» رئیس‌جمهور «دیوانه» آمریکا مملو از اظهارات مغرضانه علیه ایران بود

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت سخنرانی ترامپ در نشست اسلامی-آمریکایی جعلی، مملو از دورویی و اظهارات مغرضانه علیه ایران و برای خوشامد عربستان بود.

ایندیپندنت: سخنرانی «جعلی» رئیس‌جمهور «دیوانه» آمریکا مملو از اظهارات مغرضانه علیه ایران بود روزنامه انگلیسی ایندیپندنت با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: سخنرانی روز (یک‌شنبه) «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، مملو از دورویی و برای خوشامد (حاضران در این نشست) بود.

  ادامه مطلب ...

خطبه پیامبر (ص) به مناسبت آغاز ماه رمضان

رسول‌ الله‌ در جمعه آخر ماه‌ شعبان پیرامون فضیلت ماه رمضان‌ خطبه‌ای ایراد کردند.

خطبه پیامبر (ص) به مناسبت آغاز ماه رمضانبه روزهای پایانی ماه شعبان نزدیک می‌شویم ماهی که همچون ماه رمضان روزی بندگان زیاد می‌شود و مسلمانان را آماده می‌کند برای مهمانی خدا.

  ادامه مطلب ...

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت تاکنون در به خدمت گرفتن بعضی بازیکنان موفق عمل کرده اند اما کار آنها در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد.

 سرخپوشان پایتخت شروع طوفانی در نقل و انتقالات داشتند و شجاع خلیل زاده و گادوین منشا را جذب کردند. آنها قصد داشتند سایر شاه ماهی ها را صید کنند که وزارت ورزش و جوانان دستور توقف فعالیتشان در نقل و انتقالات را داد.

  ادامه مطلب ...

وظیفه نیروهای مسلح حفظ آمادگی و تأمین امنیت است

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: ما امروز با تهدیداتی روبرو هستیم که نوع وشکل آن با گذشته فرق می کند لذا ما در جهت به انجام رساندن وظیفه ذاتی خود در حفظ امنیت موجود باید روز به روز بر آمادگی خودمان بیفزاییم.

  ادامه مطلب ...

ترامپ مدعی شد: ایران مسئول بخش اعظمی از بی‌ثباتی خاورمیانه است/باید ایران را منزوی کنیم

رئیس‌جمهور آمریکا با طرح این ادعا که ایران شبه‌نظامیان منطقه را تجهیز و تامین مالی می‌کند، از تمامی ملت ها خواست برای منزوی کردن ایران همکاری کنند.

سخنرانی ترامپ در نشست اسلامی-آمریکایی در ریاض به نقل از هآرتص، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در نشست اسلامی-آمریکایی در ریاض، پایتخت عربستان، گفت: "کشورهای اسلامی باید در مبارزه با «افراط گرایی» پیشتاز باشند. از همه کشورهای عرب می‌خواهم به سهم خود با افراطی‌گری مبارزه کنند. 

  ادامه مطلب ...

واکنش کاربران به قهرمانی رئال مادرید +تصاویر

رئال مادرید با پیروزی مقابل مالاگا به مقام قهرمانی لالیگا رسید.

واکنش کاربران به قهرمانی رئال مادرید +تصاویردر بیشتر کشورهای جهان رقابت‌های فوتبال در قالب لیگ برتر به پایان رسیده است. در اسپانیا نیز رئال مادرید به پیروزی 2 بر صفر مقابل مالاگا توانست به این مهم دست یابد. رئالی‌ها علاوه بر قهرمانی لالیگا با درخشش خود توانسته است به فینال جام باشگاه‌های اروپا نیز دست یابد.

  ادامه مطلب ...

مسئولان عالی رتبه کشور چگونه با همسرانشان آشنا شدند؟

در دین مبین اسلام همواره بر سنت حسنه ازدواج تاکید شده است به طوری که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) می‌فرمایند: هیچ چیزی نزد خداوند محبوب‌تر از ازدواج نیست.
 
آشنایی با نحوه ازدواج مسئولین عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی در نوع خود جالب توجه است که طی این گزارش به آن پرداخته‌ایم.

  ادامه مطلب ...