سوء استفاده رسانه‌های غربی از صحبت‌های برخی نامزدهای انتخاباتی

دادستان کل کشور گفت: برخی کاندیداها مسائلی را مطرح کردند که موجب سوء استفاده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غربی شد، البته برخی از آنها پاسخ دارد که به آنها پاسخ می‌دهیم.

 

ادامه مطلب ...

عادت های اشتباهی که باید در ماه رمضان ترک کنید +اینفوگرافی

ترک عادات اشتباه در ماه رمضان موجب میشود آنچه هدف از سلامت جسم بر اثر روزه داری است به راحتی به دست آید.

عادت های اشتباهی که باید در ماه رمضان ترک کنید+ اینفوگرافیبه ایام ماه مبارک رمضان که نزدیک می شویم بسیاری از کارشناسان تغذیه به ارائه توصیه های پزشکی و تغذیه ای صحیح برای زمان افطار و سحر و اوقات ما بین این دو زمان می پردازند، زیرا تغذیه صحیح نه تنها مانع مشکلات جسمی برای شما می شود بلکه به روند سلامتی تان و آنچه بخشی از هدف از روزه داری است کمک می کند.

  ادامه مطلب ...

کودکان زیر 2 سال نباید مهدکودک بروند/ مهدهای کودک ایستگاه نخست آموزش اصول اخلاقی

مهدهای کودکی برای نگهداری از کودکان مناسب هستند، چرا که در انتقال مطالب مربوط به حوزه‌های اخلاقی، دینی و غیره به کودکان موثر هستند.

کودکان زیر 2 سال نباید مهدکودک بروند/ مهدهای کودک ایستگاه نخست آموزش اصول اخلاقیجعفر بای آسیب شناسی اجتماعی؛ با بیان اینکه کودکان زیر 2 سال نباید مهد کودک بروند، اظهار داشت: کودک در سنین یک تا 2 سالگی احتیاج بیشتری به آغوش مادر دارد. کودکان از 2 تا 6 سالگی بهتر می‌توانند محیط پیرامون خود را درک کنند. بنابرین خانواده، محیط اجتماعی و آموزش در نحوه شکل گیری رفتار و تربیت کودک موثر است.

  ادامه مطلب ...

رویترز: مناقشه عربستان و قطر، شکل‌گیری محور ضدایرانی ترامپ در منطقه را با چالش مواجه کرده است

خبرگزای رویترز در مطلبی به بیان مناقشه اخیر عربستان و امارات با قطر بر سر موضع آشتی‌جویانه این کشور در برابر ایران و تاثیر آن بر شکل‌گیری محور ضدایرانی ترامپ در منطقه پرداخت.

سیاست ضد ایرانی ترامپ در خاورمیانه با مناقشه قطر و عربستان به چالش کشیده می‌شود خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: حدود ۱۰ روز پس از آنکه "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا در نشست ریاض خواستار اتحاد و ایستادگی کشورهای اسلامی در برابر ایران شد، اختلاف میان قطر و برخی همسایگان عربی‌اش در خلیج فارس، توازن قدرت منطقه‌ای اعراب در مقابل ایران را بر هم زده است.

  ادامه مطلب ...

از تسکین سوزش نیش زنبور تا فهمیدن نمره منفی گواهینامه

در این خبر ترفند و فوت و فن هایی برای انجام امور روزمره شما در نظر گرفته ایم.

  ادامه مطلب ...

مظلومیت امام علی (ع)در خلافت

امام علی (ع)در سال 38 هجری قمری به مردم مصر نامه نوشت و از جفای مردم زمانه به رهبرشان گفت.

 امام علی (ع)در نامه 62 کتاب شریف نهج البلاغه به مردم مصر می فرماید: خداوند سبحان محمد ( ص) را فرستاد تا مردم جهان را بیم دهد و گواه بر پیامبران باشد . چون رسول الله ( ص ) درگذشت ، مسلمانان در امر خلافت به نزاع پرداختند . به خدا سوگند ، هرگز در خاطرم نمى گذشت که عرب پس از رحلت محمد ( ص ) خلافت را از اهل بیت او به دیگرى واگذارد ، یا مرا پس از او از جانشینیش باز دارد و مرا به رنج نیفکند جز شتافتن مردم به سوى فلان و بیعت کردن با او .

  ادامه مطلب ...

محاکمه متخلفین انتخاباتی بر عهده قوه قضائیه است/ برخی گزارشات واقعیت نداشت

سخنگوی شورای نگهبان از موثر نبودن تخلفات انتخاباتی در روند کلی آن گفت و اظهار داشت: برخی از گزارشات ارسالی به شورای نگهبان تکراری و برخی نیز اصلا واقعیت نداشت.

کدخدایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به روند بررسی تخلفات انتخاباتی در شورای نگهبان اظهار داشت: در روز رأی گیری و بعد از آن گزارش‌ها و شکایاتی نسبت به روند برگزاری انتخابات وجود داشت.

  ادامه مطلب ...

تعالی معنوی با سند هدایت در ماه میهمانی خدا

در منابع ما توصیه و تاکید شده که آنچه انسان از درجات و مراتب معنوی در رستاخیز دارد؛ عمده به واسطه قرآن خواندن است.

حجت الاسلام شیخ مصطفی کرمی  درمورد لزوم قرائت قرآن بیان کرد: اصل قرائت قرآن به عنوان یکی از اموری است که در سلوک انسان موجب ترقی و تعالی است . در منابع ما توصیه و تاکید شده که آنچه انسان از درجات و مراتب معنوی در رستاخیز دارد؛ عمده به واسطه قرآن خواندن است. در روایت داریم که قرآن بخوان و بالا برو( که البته مربوط به روز قیامت است). توصیه کلی این است که «فاقروا ما تیسّر من القران تا آنجا که می توانید قرآن بخوانید».دلیلش آن است که قران یکی از دو ثقل عظیمی است که وقتی سید انبیا با مردم وداع می کرد به عنوان سند مهم هدایت در بین مردم قرار داد و این نشان می دهد ما به کمالات نخواهیم رسید مگر اینکه  به قرآن تمسک داشته باشیم.

  ادامه مطلب ...

ضررهای روزه گرفتن بدون سحری

بدن در طول شبانه روز می‌بایست حدود ۸ لیوان آب ویا مایعات دیگردریافت کند تا با تصفیه بهتر از کلیه‌ها موجب سلامتی کلیه‌ها وهمچنین دفع سموم بدن شود.

  گرفتن روزه بدون سحری نشان از قوی بودن، بنیه داشتن و قدرت بدنی بالا نیست. ممکن است شخص بتواند بدون سحری روزه بگیرد و ظاهراً برای او مشکلی پیش نیاید، ولی نباید فراموش کند که:

  ادامه مطلب ...

کسانى که روزه بر آنها واجب نیست

احکام مربوط به کسانی که روزه بر آنها واجب نیست.

کسانى که روزه بر آنها واجب نیست
کسى که به واسطه پیرى نمی‌تواند روزه بگیرد، یا براى او مشقت دارد، روزه بر او واجب نیست ولى در صورت دوم باید براى هر روز یک مد که تقریبا ده سیر است گندم یا جو و مانند اینها به فقیر بدهد.

  ادامه مطلب ...

حجت الاسلام آل‌هاشم به عنوان امام جمعه تبریز منصوب شد

با حکم رهبر معظم انقلاب؛
انتصاب آل‌هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز
در پی درخواست کناره‌گیری جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجتهد شبستری از امامت جمعه تبریز پس از سالها خدمات مجاهدت‌آمیز، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، حجت‌الاسلام سیّد محمّدعلی آل‌هاشم را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز منصوب کردند.

  ادامه مطلب ...

کارهایمان را از ریشه و اساس درست کنیم

آیت الله مجتهدی تهرانی با ذکر حدیثی از رسول خدا (ص)و شرح آن به خالص بودن اعمال برای خدا اشاره دارد.

پیامبر اسلام(ص) می فرمایند:حرام است در قلبی که شیفته شهوت هااست، ورع در آن منزل کند.

  ادامه مطلب ...

تهدید به ترور رئیس جمهور قطعا جرم است/ پاسخ دستگاه قضا به 198هزار استعلام انتخاباتی/ صدور کیفرخواست برای 8 مدیر تلگرامی

معاون اول قوه قضاییه گفت: دادگستری به 198هزار استعلام برای کاندیداهای انتخابات پاسخ داده است.

صد و سیزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در صد و سیزدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که صبح امروز به صورت فوق العاده برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه رمضان اظهار داشت: فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام و فرارسیدن 15 خرداد را گرامی می داریم.

  ادامه مطلب ...

اعلام آمادگی دانشگاه فردوسی مشهد برای همکاری با قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد آمادگی کامل این دانشگاه را برای همکاری با قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور استفاده مشترک از ظرفیت‌های دو طرف اعلام کرد.

  ادامه مطلب ...

کمالوندی: تامین کیک زرد در دستور کار سازمان انرژى اتمى است/ طی 4 سال آینده راکتور اراک به بهره‌بردارى می‌رسد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: طی 3 الی 4 سال آینده راکتور اراک به بهره‌بردارى می‌رسد.

کمالوندی: تامین کیک زرد در دستور کار سازمان انرژى اتمى است/ طی 4 سال آینده راکتور اراک به بهره‌بردارى می‌رسد
 بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: مذاکراتی با کشور قزاقستان برای تامین اورانیوم کشورمان داشته‌ایم چراکه این کشور یکی از عمده‌ترین تامین کنندگان اورانیوم است.

  ادامه مطلب ...

فرمانده در برخورد با افراد باید کرامت انسانی را رعایت کند

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یک فرمانده باید خوب صحبت کند با منطق و دلیل و برهان حرف بزند و در برخورد با افراد کرامت انسانی را رعایت کند.

فرمانده در برخورد با افراد باید کرامت انسانی را رعایت کند امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین همایش الگوی مطلوب فرماندهی در چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی 1404 که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان بهترین ماه برای فراهم آوردن زمینه خداجویی، خدا باوری و تعمیق این حس در نهاد هر شخصی است.

  ادامه مطلب ...

توضیحات ظریف درباره ورود غیرمجاز هواپیمای سعودی به آسمان ایران

وزیر امورخارجه توضیحاتی درباره ورود غیرمجاز هواپیمای سعودی به آسمان کشورمان ارائه کرد.

ظریف: آمریکایی‌ها باید بفهمند که ایران امنیت خود را به اتکاء ملت بدست آورده است
 محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برای تامین امنیت در منطقه نیازمند همسایگان امن هستیم، تلاش‌هایی که برای ایجاد اختلاف و تفرقه صورت گرفت را مغایر امنیت منطقه می‌دانیم.

  ادامه مطلب ...

سوال و جواب جالب در یک نشست خبری در آمریکا + فیلم

معاون وزیر خارجه آمریکا در مقابل یک سوال غیرمنتظره در مورد دموکراسی در عربستان واکنش جالبی نشان داد.

  ادامه مطلب ...

به هیچ وجه زولبیا و بامیه‌های «رنگی» در ماه رمضان نخرید!

رئیس انجمن صنایع غذایی ایران با بیان اینکه مصرف زولبیا و بامیه به علت میزان بالای چربی و قند موجود در آن مضر است از مردم خواست تا از خرید نوع رنگی این شیرینی خودداری کنند.

ادامه مطلب ...

رحمانی فضلی: هیچ فرمانداری دستگیر نشده است/آرا مشکلی نداشت

وزیر کشور گفت: هیچ فرمانداراى دستگیر نشده و تنها احضار و ارائه توضیحات بوده است.

رحمانی فضلی: هیچ فرمانداری دستگیر نشده است/آرا مشکلی نداشت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: هیچ فرمانداراى دستگیر نشده و تنها احضار و ارائه توضیحات بوده است.

  ادامه مطلب ...